Najbolj priljubljeni programi zvestobe leta 2010

V lanskem letu je še posebno veljalo, da je stranka na prvem mestu. Z obuditvijo gospodarstva, so se programi zvestobe izkazali kot odličen način pridobivanja in ohranjanja strank. V nadaljevanju je predstavljenih nekaj priljubljenih programov zvestobe preteklega leta:

Marriott – obstaja veliko načinov, kako pridobiti Marriott nagrade: rezervacija konferenčnih dvoran, najem avtomobila, letalski prevozi ali vam celo prijatelji pomagajo pridobivati točke, s katerimi izberete nagrado, kot na primer križarjenje v vrednosti 1000 $.

US Airways – letalska industrija je našla nove in kreativne načine za pridobivanje zvestih potnikov preko njihovega programa »Dividenda Miles Shopping Mall«. Program omogoča neskončno možnosti za nakupovanje. Vsak porabljen dolar pa se prišteje kilometrini poletov z US Airways.

Bank of America – fraza »dobiš kolikor si plačal« ne velja več. Program ameriške banke daje svojim komitentom točke zvestobe, vsakokrat, ko plačajo z njihovo kartico (The WorldPoints program). Točke lahko unovčijo za vrsto ugodnosti po svoji izbiri, celo kot donacijo za dobrodelne namene, letalske karte ali najbolj priljubljeno: denar ti povrnejo na račun.

Foursquare – iznajdljiv način za trženje preko socialnih omrežij. Stranke se prijavijo (check-in) na določeni lokaciji, podjetje (če uporablja to storitev) pa jim podeli popuste in ostale koristi, za ustvarjanje baze njihovih zvestih privržencev.

Le kateri programi bodo najbolj priljubljeni in iznajdljivi v letošnjem letu? Kateri je vam najbolj priljubljen?

 

Vir: blog.freecoause.com

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja