Najtrajnejši odnosi temeljijo na papirju

[:sl]Upravljanje odnosov s strankami (customer relationship management) je danes nujnost. Trgi so preplavljeni z informacijami, potrošniki imajo vedno manj časa, pa tudi vedno manj časa so pripravljeni investirati. Edini način, kako lahko marketing še doda vrednost, je v negovanju in izgradnji odnosov s strankami. Trden odnos prinaša koristi tudi kupcem: niža stroške iskanja in izbire produktov.[:en][:][:sl]

Večer je odnos s svojimi bralci in oglaševalci gradil, še preden je to postalo modno. Res je, branost je v zadnjih desetletjih padla, toda to ni spremenilo pomena, ki ga časnik igra v življenju bralcev. Je del njihovega vsakdana, del njihove identite in jih spremlja skozi vsa obdobja v življenju. Večer zato svoje bralce pozna, jih spoštuje in se trudi, da ostaja relevanten. Razvija tudi nove produkte, oglaševalcem pa ponuja analize in znanja, kako lahko bralce najbolje nagovorijo.

Zgodba o uspehu

“Večer je odprt za različne oblike sodelovanja, predvsem dolgoročnega,” pravi Andrej Podgoršek, lastnik in direktor podjetja Ad Vita. Njegova blagovna znamka Vitapur je na slovenskem trgu pojem vrhunskih posteljnin, odej in vzglavnikov. Kot poudarja g. Podgoršek, je v gradnjo odnosov med Ad Vito in Večerom ter Ad Vito in njenimi strankami investiral tudi Večer. “Dali ste nam zelo ugodno ceno.” Izkušnje z Večerovimi edicijami so ga prepričale. “Bonbon ima v primerjavi z ostalimi ženskimi prilogami zelo dobro odzivnost glede na doseg.” Večerove edicije pa imajo tudi zanimiv geografski doseg. “Itak pa velja, da na Štajerskem, Koroškem in v Prekmurju Večer nima alternative, brez njega ne gre,” pojasnjuje Andrej Podgoršek.

Izkušnje podjetja Ad Vita so še posebej relevantne, saj pri svojem medijskem načrtovanju upoštevajo najboljšo marketinško prakso: merijo odzivnost vsakega oglasa. “Edino, kar šteje, so dejstva,” komentira Andrej Podgoršek. “Pri nas vsak oglas merimo in zato natančno vemo, koliko ljudi se na en oglas javi, kakšna je konverzija med nakupnim namenom in nakupnim dejanjem ter koliko prodaje vsaka objava generira.” Izkušnje blagovne znamke Vitapur tudi dokazujejo, da je treba stereotipe o tiskanih medijih premisliti. “Marsikdo govori, da je spletni medij učinkoviti medij. Vendar naše meritve dokazujejo, da je uspeh oglaševanja v tiskanem mediju veliko večji.” Kot zaključuje g. Podgoršek, “v primerjavi z on-line mediji je tiskani medij še zmeraj zakon”.

Jure Stojan, Večer[:en] [:] [:sl][:en][:]

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja