Ne dovolite, da dvom uniči vašo veliko idejo

To se zgodi vsakemu inovatorju: ko razviješ veliko idejo, se pojavijo dvomi. »Ko razvijete nekaj, kar prej še nihče ni storil, vam bo natančna analiza prinesla razloge, da ne nadaljujete«, piše Scott Anthony (Harvard Business Review). »Potrebe trga ne morate zagotoviti. Tehnološke predpostavke strokovnjaki zavračajo. To je domena partnerstev.« Torej kako se prebiti čez te ovire? Predlaga vam naslednje:

Ne nehajte verjeti
Pomembno je, da zaupate vaši intuiciji in zameglite vaš strah. Anthony uporablja niz petih vprašanj, ki prepoznajo ali je ideja slaba ali v osnovi prepričljiva. Kot na primer: »Ali lahko predpostavljamo, da je ideja ekonomsko privlačna in ima donosen  poslovni model?«

Pojdite ven iz pisarne
Možnosti napredovanja, predvsem pridobitev strokovnih mnenj. To ustvarja povezano in previdno okolje ter povratne informacije, ki odvračajo tveganje. Torej prepričajte se, da boste dobili nasvet od zaupanja vrednih sodelavcev in strokovnjakov, ki niso le želeli uspeha ali neuspeha ideje.

Najdite odgovor v akciji – ne analizi
Noben rezultat analize vam ne bo povedal ali je vaša ideja tako velika kot mislite da je. »Če se resnično zavzemate, da boste prekinili norme in ustvarili zanimiv poslovni preboj, potem mora biti v vas močna vera v to«.

Torej ne pustite, da strah pred neuspehom uniči vaše velike ideje, ki lahko vaše podjetje pripelje na naslednjo stopnjo – imejte močno vero.


Vir: www.marketingprofs.com

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja