Podporo strankam nudijo oboževalci blagovnih znamk

Večje kot so blagovne znamke, bolj pogosto ugotavljajo, da je osebna povezava z njihovim običnstvom postala večji izziv. V upanju, da bi to odpravili je Needle, povezal največje privržence znamk s kupci, ki iščejo nasvete o izdelkih, preko klepetalnice z besedilom, video ali glasovnim klepetom.

S pomočjo platforme se stranke povežejo s strokovnjaki v realnem času, kar jim pomaga pri odločitvi za nakup in podpori. Klicni centri so za mnoge neosebni in avtomatski, zato Needle združuje samo ambasadorje znamk, ki se imenujejo »Needlers« – najbolj strastne privržence znamk – kateri svetujejo ostalim strankam, ki potrebujejo pomoč.

Needlers izvirajo iz socialnih omrežij Facebook in Twitter, katere nadzoruje Needle. V zameno za priporočila pa prejemajo točke, ki jih kasneje unovčijo za nakup izdelkov blagovne znamke katero zastopajo.

Po njihovih analizah pogovori v živo in povezava, ki je prodajno usmerjena, zagotavlja boljšo in bolj osebno podporo strankam, kot klicni centri. Čas je, da dosežete vaše največje oboževalce za povečanje prodaje.


Vir: www.springwise.com

 


Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja