4.02.16

Konferenca: NEVROMARKETING – Nevroznanost v prodaji in marketingu

17. marec 2016 dvorana Pošte Slovenije, Čopova 11, Ljubljana odlični predavatelji in primeri iz prakse

Pred nami je konferenca, ki posega na mejna področja prodaje in marketinga.

Spoznavanje človekove podzavesti, delovanja možganov in njihovega odzivanja na marketinške dražljaje je res zanimivo. Dodaten vpogled na to področje bodo dali praktični primeri uporabe nevroznanosti v prodaji in marketingu. Spoznavanje delovanja možganov, naše podzavesti in odzivanja je ključno za prihodnje načrtovanje oglaševalskih in marketinških akcij, hkrati pa omogoča boljši vpogled na tipe ljudi in njihov prispevek v ekipi.

Za konec bo v živo narejen tudi prikaz terapevtske hipnoze.

Konferenca je namenjena

  • direktorjem marketinga,
  • direktorjem prodaje,
  • direktorjem oglaševalskih in marketinških agencij,
  • vodjem projektov oglaševanja in marketinga
  • ter vodjem prodajnih oddelkov.

Celoten urnik predavanj:

9.00 –9.10 | Boštjan Zrimšek, Dima center d.o.o.
9.10 – 10.00 | Tomaž Pavlica, Palok d.o.o. - Marketing in Prodaja v času, ko zadovoljujemo želje
10.00 – 10.45 | Sebastjan Jeretič, Neuroagencija d.o.o.
10.45 – 11.00 | Odmor
11.00 – 11.45 | Aleksander Šinigoj, NLP
11.45 – 12.15 | Odmor in prigrizek
12.15 – 13.30 | Luka Zevnik, Blackbox d.o.o., Maja Michieli, Valicon d.o.o. - Od buzzworda k resničnosti: potrošniška nevroznanost v praksi
13.30 – 14.15 | Ksenija Lapornik, Aspekti – Timi v podjetju – kakšna je “nevronska” povezava med njimi?
14.15 – 15.00 | Zoran Vodopija, Hipnoza, osebnost in posel