Oglas, ki ga vidijo samo ženske

Ne, to ni čarovnija. Izobraževanje, ki je namenjeno samo ženskam, je zasnovalo kampanjo z oglasi, ki bodo vidni samo ženskam. Kako? Na avtobusnih postajališčih v Londonu bodo namestili tehnologijo za prepoznavanje obraza. Ženskam se bo predvajal 40 sekundni oglas »Ker sem ženska«, medtem, ko bodo moški videli samo URL. »Tako ali tako moški ne bi želeli videti tega oglasa, razen, če bi v njem nastopale lepe ženske«, so pojasnili snovalci. Velika Britanija ima zanimivo strategijo, čeprav to pomeni izgubo pokritosti za medije, ki so osredotočeni na sistem za prepoznavanje spola in ustrezno prilagodijo oglase.

Večina zgodb, ki se nanašajo na posamezne ciljne oglase, so prikazane v filmih, kot npr. Minority Report, ki so ga označili kot »futuristično« in »grozljivo«. Taka programska oprema pravilno prepoznava spol v okoli 90 % časa. Zavede jo lahko lasulja, maska in ličila.

 

Vir: www.adweek.com

 

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja