Pametni telefoni postajajo pomemben kanal trženja

Morda pri nas kupovanje preko pametnih telefonov še ni tako razširjeno, saj pametni telefoni šele pridobivajo na veljavi. V ZDA pa so že uveljavljeni kanal za trženje izdelkov in storitev. Več kot polovica (56%) potrošnikov je namreč opravila vsaj en nakup preko prejete mobilne e-pošte na svojih mobilnikih.

V raziskavi »mobilne odvisnosti« (ExactTarget, Mobile Dependence) je sodelovalo čez 1500 ameriških potrošnikov, od tega 16 % uporabnikov pametnih telefonov, ki menijo, da so naslednji najbolj učinkovit sprožilec za nakup preko mobilnika SMS sporočila (41 %), sledijo Facebook (35 %) in nakupovalne aplikacije (32 %), ki so posebej značilne za Amazon, eBay, Groupon in druge.

Med tistimi, ki so prejeli tržna sporočila, jih je 74% zaključilo nakup preko pametnega telefona: 34 % preko mobilnega brskalnika na pametnem telefonu, 31% aplikacije na pametnem telefonu in 19 % trgovine aplikacij na pametnem telefonu.

Nekateri (43 %) pa so se na tržna sporočila odzvali preko računalnika ali prenosnika, 35 % pa kar osebno z obiskom trgovine.

Kakšne aktivnosti še izvajajo uporabniki pametnih telefonov?
Lastniki pametnih telefonov uporabljajo svoje naprave za opravljanje različnih spletnih aktivnosti, vključno z naslednjimi:

  • 34 % so uporabili telefon za preverjanje bančnega računa
  • 28 %  so uporabili svoje telefone vsaj enkrat za lokacijska omrežja, kot so Foursquare, Gowalla in Facebook Places.
  • 27 % so »všečkali« blagovno znamko Facebook.
  • 24 % je skeniralo QR kodo ali barkode.
  • 23 % je plačalo račun s svojim mobilnikom.

Zasvojeni s pametnimi telefoni?

Več kot dve tretjini lastnikov bi raje ohranilo svoj pametni telefon, kot pa imelo iPad ali podobne tablične računalnike ali igralne konzole kot so Playstation in Wii.

Le dva odstotka lastnikov pametnih telefonov je priznalo, da so popolnoma zasvojeni in imajo raje svoje pametne telefone kot karkoli drugega, vključno z njihovimi avtomobili, hladilniki, HD TV, kabelsko, mikrovalovko, prenosnim računalnikom, pomivalnim strojem, tabličnim računalnikom in igralno konzolo.

Raziskava o mobilni odvisnosti je potekala v aprilu preko izbranih treh spletnih skupin, v kateri je bilo 45 udeležencev in ločene spletne ankete med 1427 ameriškimi potrošniki, ki je poketala v maju.


Vir: www.marketingprofs.com

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja