Po novoletnih nakupih prek mobilnika

Raziskava Združenja za mobilni marketing in Sybase 365 napoveduje, da se bo 62 odstotkov vprašanih po novoletne nakupe odpravila kar preko mobilnikov.

Raziskava kaže na povečanje zaupanja potrošnikov za nakupovanje preko mobilnikov, v primerjavi s prejšnjim letom, kjer se  je za tovrstno obliko nakupovanja odločilo le 32 % vprašanih. Raziskava je preučevala tudi kakšno vlogo imajo ponudbe pri pridobivanju potrošnikov preko mobilnih naprav.

»Nasvet za tržnike je, da pogledajo na splošni trend, ki ga ta študija ugotavlja,« pravi Michael Becker, generalni direktor MMA in dodaja: »Blagovne znamke morajo nujno vključiti mobilne naprave v svoje strategije«.

Raziskava o uporabi mobilnih naprav je potekala med 1000 potrošniki. Čeprav je glavni razlog za uporabo mobilnih naprav pri nakupovanju, povezan s posebnimi ponudbami, potrošniki uporabljajo svoje naprave tudi zato, da si z njimi olajšajo nakupovanje.

56 % vprašanih potrošnikov pravi, da uporablja mobilne naprave za iskanje lokacije trgovine (38 %), primerjavo cen (34 %), iskanje posebnih ponudb in kuponov (28 %), iskanje informacij o izdelku (27 %) ali opraviti nakup (22 %).

»V preteklem letu smo imeli 30 odstotni prodor pametnih telefonov na trg in pričakujemo, da bo do konca letošnjega leta ta odstotek približno med 40 in 50 %,« pravi Becker.

Varnost plačil
Varnost je še vedno eden glavnih razlogov, zakaj potrošniki neradi plačujejo večjih vsot denarja preko mobilnikov. 25 % vprašanih pravi, da bi uporabilo plačilo preko mobilnikov, če bi bilo vezano na njihovo finančno institucijo. Podobno bi 22 % vprašanih uporabilo plačila preko mobilnikov, če bi bila urejena plačilna rešitev, kot je PayPal, 18 % vprašanih pa je dejalo, da bi pooblastilo banko za mobilno plačevanje.

Dejstvo je, da se potrošniki vedno bolj zavedajo vpliva mobilnih trženjskih kampanj. 53 % vprašanih v raziskavi je dejalo, da so seznanjeni z obstoječimi mobilnimi kampanjami masovnih trgovcev, kot so Target, Best Buy in Groupon.

»Te praznike raziskava krepi razumevanje, da so potrošniki na mobilnih napravah in zato morajo biti tam tudi tržniki,« pravi Becker.


Vir: www.mobilecommercedaily.com

 

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja