Postanite dobri gostitelji v elektronski komunikaciji

Ko povabite nove prijatelje v vašo hišo, ali domnevate, da se bodo sami znašli, medtem ko vas ni doma? Seveda ne. Vendar se natanko tako počutijo tudi vaši novi naročniki, ki želijo prejemati vaša elektronska sporočila.

Torej bodite dober gostitelj in pripravite dobrodošlico za novince. S pomočjo avtomatskih sporočil jim podajte prve pomembnejše informacije:

Prvo sporočilo: Na kratko predstavite vaše podjetje, vrednote in vizijo. Vključite nekatera interesna področja ali koristne informacije tudi na vaši spletni strani. Novim naročnikom opišite kaj lahko pričakujejo od sporočil in kako pogosto jih bodo prejemali.

Drugo sporočilo: Večina naročnikov pričakuje sporočilo o potrditvi, zato je to prvo pravo sporočilo dobrodošlice. Presenetite jih s popustom, belo knjigo, brezplačno vsebino – to vam bo pomagalo pri spodbujanju dobrih odnosov.

Nadaljnja sporočila: če ste zbrali ustrezne vedenjske podatke, vam uporaba teh spoznanj pomaga pri naslednjih akcijah dobrodošlice. Namen pošiljanja sporočil je pridobiti informacije, ki jih potrebujete za nadaljnjo personalizacijo.

Bistvo: Spoznajte in pozdravite. Uporabite svojo kampanjo dobrodošlice, da se bodo novi naročniki počutili kot dobrodošli gostje.

Vir: www.marketingprofs.com

 

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja