Potrč in Romih s 100-člansko ekipo Radia 1 razdelila rekordnih 22.000 krofov

Radio je v našem vsakdanjem življenju pasiven medij, saj ne zahteva, da ga beremo, gledamo kot npr. ostale medije (TV, časopisi). Še zdaleč pa to ni negativna lastnost. Radio 1 dokazuje, da je lahko tudi aktiven medij – kadar želi še dodatno presenetiti svoje zveste poslušalce.

Radio 1, ki je že dve leti najbolj poslušan komercialni radio v Sloveniji, je na pustni torek presenetil poslušalce po 25 mestih po vsej Sloveniji. Voznikom na poti v službo so razdelili rekordnih 22.000 krofov. V eni največjih radijskih akcijah je sodelovala ekipa z več kot 100 osebami, krofe so delili tudi voditelji Boštjan Romih, Marko Potrč, Denis Avdić, Gregor Bolčina in Robert Roškar.

Boštjan Romih je razveseljeval Ljubljančane, najbolj pogost komentar je bil »Hvala lepa, poslušamo vas vsako jutro«.

Marko Potrč, ki je bil v Mariboru, je priznal, da toliko krofov na enem mestu še ni videl in tudi ne toliko nasmejanih ljudi. Štajerci so bili krofov zelo veseli.

V Novi Gorici je krofe delil programski direktor Radia 1 Andrej Vodušek. »Vsako leto je naša akcija večja, prvo leto smo razdelili 10.000 krofov, drugo 15.000, letos pa kar 22.000. Zanimivo je, da Radio 1 ustvarja več kot 150 oseb, za to akcijo pa so jih samo na teren poslali več kot 100.«

Pri vsem pa niso pozabili tudi na svoje pridne sodelavce, ki dnevno skrbijo za pester radijski program – pripravili so jim poseben pustni zajtrk.

Še komentar ProMarketa: Prvič se nam zdi, da radio dobiva prave obraze. Vsak voditelj je zvezda kot oseba. Poznamo jih torej tudi v živo. Konec koncev je bilo deljenje krofov dokaj velika investicija za Radio1 – kako se jim to sploh splača? Oni to dobro vedo!

Menimo, da je to res dober princip, kako graditi blagovno znamko določenega radia in utrjevati imidž pri poslušalcih. Bravo!!!

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja