Pri komunikaciji s strankami velja previdnost in hitri odzivi

Stranke razpravljajo o svojih izkušnjah s podjetij in blagovnimi znamkami preko blogov, spletnih strani in socialnih omrežij – komunikacija med strankami še nikoli ni bila tako močna kot je danes. Vpliv od ust do ust ene negativne izkušnje lahko podjetje pripelje do slabega ugleda podjetja in blagovne znamke.

Javni pogovor o podjetjih je težko nadzorovati in je neizogiben, lahko pa pri njem sodelujete in s tem vplivate na potek pogovorov. Hkrati si s povratnimi informacijami pridobivate dragocene informacije za razvoj izdelkov in storitev, podporo kupcem, uporabniške izkušnje in zvestobo blagovni znamki. Dejstvo je, da bodo najbolj nezadovoljne stranke najprej delile svoje negativne izkušnje neposredno z vami, zato je pomembno da jim prisluhnete. Seveda je neprekinjeno poslušanje lahko izziv, zato si pomagajte z razpoložljivo tehnologijo, ki spremlja, ukrepa in se hitro odzove na povratne informacije strank.

Elektronski mediji pa so nam prinesli tudi številne pasti, ki se lahko pojavijo pri komunikaciji s strankami, kot na primer zbiranju podatkov o njih, ali celo kraji identitete. Kako se temu lahko ubranimo ter katera zakonska določila je potrebno upoštevati, bo priporočila Jelena Burnik, raziskovalka pri informacijskemu pooblaščencu na seminarju Dan direktnega marketinga 12, ki bo 15. februarja v Ljubljani.

Vir: www.mediapost.com, www.zdms.org

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja