Prodajati moškim, prodajati ženskam

Zakaj sploh govoriti o razlikah med spoloma pri prodaji? Smo res različni? Je res potrebno k ženski pristopiti drugače kot k moškemu?

Odgovor je: “Da, razlike obstajajo in prodajni pristop mora biti drugačen”, pravi Alex Gregorič, trener za poslovno in osebno rast.

Danes lahko kupite karkoli in kjerkoli. Imamo obilje vsega. (Naj)raje pa kupujemo tam, kjer nam poleg izdelka ali storitve zagotovijo tudi presežek … Presežek se imenuje prijaznost, empatija, dober stik, skrb za stranko tudi po opravljenem nakupu. Presežek zagotovi človek – človek, ki prodaja s srcem.

Moški in ženske se pogosto razlikujemo že v pričakovanju presežkov. Ženske hitreje opazijo neprijaznost in prodajalčevo nespretnost … Lahko jih tako zelo zmoti, da se za nakup ne bodo odločile. Pa moški? Po navadi so manj kritični. Delujejo po principu: “Potrebujem – imam ali našel sem – kupim! Tečem iz trgovine. Nakupovalnih muk je konec!”

So tudi drugačni moški in drugačne ženske. Obstajata dva modela delovanja. Večina moških se laže poistoveti z enim, večina žensk z drugim. Odličen prodajalec odlično pozna oba!

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja