Rad imaš našo blagovno znamko na Facebooku. Kaj sedaj?

Facebook je leto dni nazaj začel spodbujati podjetja, da uvajajo »like« gumbe po spletu in pridobivajo čimveč privržencev. Vprašanje, ki sledi je: imamo več tisoč ali celo milijon všečkov oziroma pripadnikov, kaj sedaj?

Raziskave so pokazale, da ljudje, ki prostovoljno kliknejo gumb »Like«, so tudi bolj pripravljeni kupiti blagovno znamko, jo priporočiti svojim prijateljem ali njihove vsebine deliti z drugimi na socialnih omrežjih. Vendar vseeno klik na gumb ne pomeni dejanske pripadnosti.

Podjetja, ki so zapravila mesece ali leta, da so pridobila želeno število »všečkov« so sedaj pred izzivom, kako jih spremeniti, da bodo resnično zvesti.

Všečkanje je enostavno, zvestoba potrebuje čas

Nekatera podjetja menijo, da so nekoga pridobili, ko je kliknil gumb in je igre konec, vendar v resnici je to šele začetek. Vzemimo primer Adobe Photoshop. Z malo truda so uspeli zbrati 240.000 Facebook pripadnikov. Mnoga podjetija bi to vzela za uspeh. Vendar pri Adobu so želeli več. Zato so angažirali svojo skupino razijalcev, da upravljajo s Facebook stranjo in sprašujejo njihove pripadnike kaj si želijo ter na ta način spoznavajo teme in ideje, ki so jim zanimive. Sedaj ima stran več kot 2 milijona privržencev, njihova pripadnost pa se kaže v številu komentarjev. Ko objavijo neko informacijo, pridobijo vsaj 3000 komentarjev.

Ne morete pridobiti privržence, če ne vidijo vaših objav. Podjetja, ki objavljajo prispevke izven običajnega delovnega časa, beležijo20% višjo stopnjo pripadnosti kot običajno.

Popusti so orodje, ne strategija

Da, potrošniki še vedno pravijo, da so kuponi eden od glavnih razlogov, zakaj sledijo blagovnim znamkam na Facebooku. Ampak tukaj je podobno kot pri kateri koli drugi promociji, v zameno za brezplačno darilo, dobiš nekoga na vrata. Strategija podjetja pa je, da stranko ohrani na dolgi rok.

Einstein Noah Restaurant je imela več uspešnih promocij na Facebooku. Vendar podjetje ne želi imeti le promet v svojih restavracijah. Prvi kupon je kot prvi korak k pozitivnem odnosu, ki se nadaljuje v izkušnji v restavraciji in potem nazaj na Facebook strani, kjer ljudje sprašujejo in jim namenijo še več koristi preko odgovorov.

»Všečki« niso merilo uspeha

To je bilo povedano že večkrat, vendar »všečki« niso merilo, da so ljudje pripadni vašemu podjetju ali znamki.

Nekatera podjetja so delala povezavo med njihovo prisotnostjo na Facebooku in poslovnimi rezultati, prodajo in novimi strankami. V raziskavi Hubspot, je 67% B2C podjetij in 41% B2B podjetij dejalo, da so pridobili stranke prek Facebooka.

Druge možnosti, kjer podjetja lahko merijo uspešnost na socialnih omrežjih ključujejo sledenje prejetih kuponov, ki so jih objavili na Facebooku, pridobivanje novih e-poštnih naslovov in prodaja. Prišlo je do znatnega povečjanja podjetij, ki uporabljajo te vrste meritev kot merilo uspeha.

V Bazaarvoice in CMO Club študiji, je promet na spletni strani eden od najbolj uporabljenih meril po vsem svetu, ki prikazuje vrednost socialno marketinških aktivnosti pri 68% vprašanih. Vendar je na drugem mestu stopnja komunikacije, pri 65,7%, kar je skoraj podvojen odstotek v primerjavi s prejšnjim letom.

Dobra novica za marketing je ta, da je znak »like« to, da je nekdo dvignil roko in prikazal pripravljenost za sodelovanje. Kaj se zgodi potem, pa je odvisno od pravega trženja.

 

Vir: www.adage.com

 

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja