Seksi marketing – v celofan zavita prodaja

[:sl]Seksi marketing je že od nekdaj v celofan zavita prodaja, časi, ko je dober marketing pomenil zagotovljeno večjo prodajo, pa so že zdavnaj mimo. Potrošniki smo postali previdnejši in vedno bolj se obnašamo po sloganu »Ime mi je … in težko me je ujeti«. Prav zaradi tega se podjetja vračajo k temeljni zapovedi, da je obdržati staro stranko veliko slajše kot iskati novo.[:][:en] [:sl]Gregor Draksler, vodja oglaševanja na Peugeot Slovenija o Sejmu in kongresu Promarket meni:

“Čeprav avtomobilistična industrija ni med najbolj aktivnimi in spreminjajočimi se, se v Peugeotu Slovenija zavedamo, da sprotno prilagajanje razmeram na trgu zahteva iskanje vedno novih metod komuniciranja z različnimi ciljnimi skupinami. Sejem in kongres Promarket je dobra priložnost, da tako prodajno osebje kot vsi tisti, ki imajo stike s potrošniki, dobijo nove ideje kako kupce še bolje razumeti in jih učinkovitejše nagovarjati.”

Stalno spremljanje smernic konkurence in obnašanja potrošnikov je zahtevna naloga, prav zaradi tega je dogodek kot je Promarket, več kot dobrodošel, saj si bodo obiskovalci izmenjali izkušnje in dobili nove ideje s področja prodaje, marketinga in oglaševanja[:en][:sl][:]

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja