Sezonska juha z osebnim sporočilom

Proizvajalec prehrambnih izdelkov Heinz uporablja Facebook, kjer uporabniki lahko pošljejo juho v pločevinki svojim prijateljem, ki jih je presenetil prehlad, s spodbudnim sporočilom »Get Well Soon« (Kmalu okrevaj).

Heinz želi s kampanijo povečati prepoznavnost na socialnih omrežjih in poslednično tudi prodajo. Juhe v pločevinki so alternativa karticam, ki jih ponavadi pošiljajo prijateljem, z željami, da hitreje oklevajo. Sedaj bodo z vročo juhico gotovo hitreje ozdraveli in premagali prehlad.

Trenutno je prodaja juh s sporočilom na voljo le v Angliji, uporabniki pa lahko izbirajo med kokošjo ali paradižnikovo juho, kjer navedejo ime prejemnika. Ta juho prejme v treh do štirih dneh. Pločevinka stane dobra dva evra oz. 1,99 britanskih funtov.

O kampaniji se govori tudi na Twitterju, kar je še en dokaz za to, da so uporabnikom zanimive akcije, ki skrivajo osebna sporočila in jih lahko delijo z drugimi.

Vir: www.springwise.com

 

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja