»Mobilne denarnice« vse bliže realnosti

Potencial za plačevanje prek mobilnikov je velik. V svetovnem merilu potrošniki naredijo na milijone dolarjev transakcij preko kreditnih in debetnih kartic. Če se le majhen odstotek preusmeri na mobilne transakcije, bi bila to donosna priložnost za podjetja.

Velikost trga mobilnih plačil je težko oceniti, saj si tudi številke raziskav niso enotne. Vendar vsi ugotavljajo eno, kar kaže tudi raziskava eMarketer »Mobilna plačila: Približujemo se svetu brez denarnic« – trg mobilnih plačil dramatično raste.

Gartnerjeva julijska raziskava je napovedala, da bodo mobilna plačila v svetu – vključno z SMS, USSD, NFC in WAP/internet nakupi – narastla na skupno 86 milijard dolarjev v letu 2011, kar je 76% povečanje glede na oceno iz prejšnjega leta.

Predhodna napoved iz skupine Yankee Group, ocenjuje, da se bodo samo transakcije prek NFC (near-field communications) skoraj podvojile do leta 2014, na 40 milijard dolarjev.

Vendar pa obstajajo tudi številne druge metode mobilnega plačevanja, v katerih potrošniki shranijo vrednost na svoj telefon ali ga priključijo na plačilni sistem in ga uporabijo za plačilo na prodajnem mestu – v tem primeru ne uporabljajo NFC, SMS ali USSD. Tudi mobilnih aplikacij za plačevanje je na pretek.

Po skoraj desetletju manevriranja, ključni akterji stojijo v vrsti za posebnimi pobudami. Vendar jim končno in največjo oviro predstavlja ravno sprejetje pri potrošnikih. Ti bodo potrebovali zagotovilo o vprašanjih povezanih z varnostjo in zasebnostjo, da bo mobilni telefon predstavljal tudi dejansko plačilno sredstvo.


Vir: www.emarketer.com

 

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.