3 tehnologije, ki bodo spremenile nakupovanje

Z 3D modeliranjem, brezžičnimi senzorji, dopolnjeno stvarnostjo bo nakupovanje prešlo na hi-tech nivo

Tehnologija bo spremenila način nakupovanja in trgovine, kot jih poznamo danes. Nekatere izmed njih potrebujejo še določen čas za razvoj. Vendar kar nekaj jih je že čisto blizu realnosti. Izbrali so tri najpomembnejše, ki bodo dramatično spremenile nakupovalno izkušnjo v bližnjih letih.

Bodymetric v dnevni sobi (Bodymetric Ltd)
Nakupovanje na daljavo bo v prihodnosti še lažje. Z 3D modeliranje v kombinaciji z vmesnikom bo spremenil naše nakupovalne izkušnje. Eden izmed najboljših primerov je virtualna slačilnica, ki sta jo razvila Microsoft in Kinect. Katalogarji ali spletni trgovci doslej niso bili sposobni konkurirati klasičnim trgovinam, kjer ste garderobo lahko poskusili. Toda zdaj prefinjena kamera mogoča, da vidite kako se vam oblačila prilegajo.

Usmerjanje kupcev po trgovini
Doba pametnih telefonov še naprej resno napreduje. Podjetja so že poskušala uporabiti različne načine za identifikacijo kupca in doseganje ob pravem času na pravem mestu. Zdaj je v igro vstopil tudi Google in nedavno razkril svojo Helios tehnologijo, ki locira kupca preko »dopolnjene stvarnosti« (ko pogledamo sliko skozi kamero pametnega telefona in prekrivna virtualna podoba prikaže resnične scene) in ga nato s pomočjo navigacije usmerja, da najde tisto kar išče. Priložnost za prilagojene ponudbe in nagrade zvestobe, kar so zagotovo veseli tako tržniki kot kupci.

MEMS – mikroelektrični mehanski sistemi
To so v bistvu zelo majhne elektronske naprave, ki se vse bolj uporabljajo kot senzorji za vrsto naprav in izdelkov. Gotovo poznate Nike Plus, Jawbone, FitBit in zdaj še Motorolo. Vsi ti izdelki natančno sledijo vaši fizični aktivnosti. Vendar se je uporaba teh naprav za vadbo, razpoloženje, spanec in prehranske namene začela šele sedaj. Pričakujejo, da se bodo senzorji začeli pojavljati na trajnih dobrinah in izdelkih za enkratno uporabo – predstavljajte si steklenico za vino, ki kaže ali je bila hranjena pri optimalni temperaturi, ali sposobnost združevanja podatkov o zgodovini avtomobila, ki vam bo v pomoč pri nakupu.

 

Vir: adge.com

 

 


Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.