7 enostavnih tehnik za krepitev odnosov s strankami

V poslovnem svetu lahko podjetja uspešno promovirajo svojo blagovno znamko preko – oglaševanja, spletnega marketinga, socialnih medijev in še celo vrsto drugih načinov. Vendar pa je eden od ključnih dejavnikov za uspeh tudi odnos s strankami. Preko pozitivnih informacij od ust do ust, so stranke lahko vaše ambasadorke za nove posle.

Številna podjetja pa so negotova, kako zgraditi močne odnose s strankami. V nadaljevanju je nekaj preprostih tehnik, ki vam lahko pomagajo pri krepitvi odnosov s strankami:

1. Pošljite voščilnice

S to preprosto gesto ob praznikih izrazite vašim strankam kako hvaležni ste jim, da vam zaupajo. Stranke se bodo počutile spoštovane, cenjene in imele dober občutek, da se nekdo spomni na njih.

2.    Komunikacijski kanali naj bodo odprti

Raziskave kažejo, da stranke, ki imajo na voljo več načinov komuniciranja, bolj verjetno je, da ostanejo zveste. In v mnogih primerih so bolj učinkovite komunikacije posredne (mehka prodaja) kot neposredne vezano na prodajo.
Elektronske novice, e-maili, Twitter in Facebook so enostavni za uporabo in primerni, da ostanete v stiku z vašimi strankami ter vključujete elemente »mehke prodaje«.

3.    Ali veste v kateri fazi zvestobe so vaše stranke

  • širši potencialni kupec (ang. Suspect)
  • ožji potencialni kupec (ang. Prospect)
  • prvi nakup (ang. First-time customer)
  • ponavljajoči nakup (ang. Repeat customer)
  • stranka (ang. Client)
  • ambasador (ang. Advocate)

Ko veste v kateri fazi zvestobe so vaše stranke, jih je lažje voditi do faze, ko postanejo vaši ambasadorji. Da bi dosegli ta prehod, morajo tržniki razumeti, kako pritegniti ljudi, da jih spremenijo v kupce, medtem ko komunicirajo z njimi.

4.    Ponudite podporo strankam

Tržni strokovnjaki zagotavljajo podporo strankam, preko blogov, Facebooka, Twitterja in vseh socialnih omrežij. Preko teh kanalov lahko tržniki posredujejo informacije, novice, nasvete in celo tehnično pomoč strankam. Ta dejanja vzpostavijo pri strankah občutek cenjenosti in pomembnosti za podjetje.

5.    Vprašajte jih za njihovo mnenje

Kaj je boljši način, kot to, da se nekdo počuti cenjenega, če ga prosiš za mnenje ali nasvet?
Podjetja na ta način ne dobijo le vpogleda v njihove stranke, ampak tudi pokažejo, da spoštujejo in cenijo njihovo mnenje. Njihovo mnenje lahko pridobite preko raziskav, spletnih razprav, telefonskih pogovorov in osebnih srečanj.

S temi načini jim date možnost, da sodelujejo in izrazijo svoje mnenje, zato se počutijo kot del podjetja. Vi pa boste prejeli dragocene povratne informacije o tem, kaj deluje in kaj je potrebno spremeniti.

6.    Pri trženju ne spreglejte vaših obstoječih kupcev

Tukaj se srečamo z znanim pravilom 80/20: 80% posla prinaša 20% strank. Zato boste s trženjem na obstoječih kupcih imeli večjo donosnost in hkrati krepili odnose s strankami. Uporabite lahko različne marketinške prijeme, vključno z brezplačnim svetovanjem in prilagojenimi storitvami.

7.    Prilagodite vaš poslovni načrt/model

Poslovni načrt je potrebno prilagoditi gospodarski klimi in spremembam industrije. To naj bo dinamičen dokument, ne statičen rokopis, ki se nahaja na vaši polici.

Enkrat letno si vzemite čas za pregled in osvežitev vašega poslovnega načrta. Bodite prepričani, da vključuje vse glavne akterje v vašem podjetju. Čeprav marketinški oddelek igra pomembno vlogo pri razvoju poslovnega načrta, imajo tudi druga strokovna področja, kot so finance in podpora kupcem, ideje, ki jih je potrebno upoštevati. Vključitev informacij iz vseh oddelkov podjetja bo zagotovilo, da so upoštevane vse potrebe strank.
Priporočljivo je, da sledite naslednjim vprašanjem, ko osvežujete ali razvijate vaš poslovni načrt:

  • Kaj ponujate in kaj je potrebno dopolniti?
  • Kdo so vaši potencialni kupci in zakaj bi se odločili za vas?
  • Katere načine boste uporabili, da dosežete stranke?
  • Kakšen je vaš finančni načrt?
  • Kakšna je vaša organizacijska struktura?

Da bi dobili največ iz vašega poslovnega načrta, vprašajte vse vpletene naj pregledajo vaš načrt in dopolnijo morebitne spremembe.


Vir: www.marketingprofs.com

 

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.