7 ključnih aktivnosti, ki fascinirajo spletne uporabnike

Socialna omrežja niso samo socialna orodja za komunikacijo. Ne gre samo za izmenjavo idej in misli z drugimi ljudmi. Gre za ustvarjanje in izmenjavo »vsebin uporabnikov«. Sposobnost pretvarjanja monologa posameznika, v socialne dialoge, ki se širijo večkrat hitreje od televizije, radia in tiskanih medijev.

Rast socialnih omrežjih, v primerjavi z zadnjima dvema letoma, dosega fantastično rast v smislu uporabnikov, poslovnih uporabnikov in še več. Še vedno pa se podjetja znajdejo pred dilemo: ali mora biti naše podjetje prisotno na Facebooku? In kakšno komunikacijo ubrati, da bo zanimiva za našo ciljno publiko?

»Skoraj vsak dan dobivam zgornje vprašanje. In zdaj razmišljam, da bi si spodnjo infografiko kar natisnil na velik list papirja in ga namesto vedno ene in iste razlage pokazal nejevernim Tomažem.«, pojasnjuje Matej Špehar, strokovnjak za komunikacijo prek socialnih omrežij, na svojem blogu.

Infografika, ki so jo naredili pri Wixu prikazuje kako zelo je splet vpleten v naše vsakdanje življenje. Več kot tretjina svetovne populacije je na internetu, kar mu daje večji doseg kot katerikoli drugi oglaševalski kanal. Sam nastop na družabnih omrežjih je še vedno najlažji in najcenejši, glede na cene ostalih marketinških platform.

Kako pa prilagoditi komunikacijo, ki bo zanimiva za spletne uporabnike?
O tem imajo gotovo veliko povedati poleg Mateja Špeharja, tudi Zoran Savin, ki je ustvaril uspešno spletno skupnost za skupinsko nakupovanje Kolektiva in Anej Mehadžič, svetovalec za uporabniško izkušnjo na spletnih medijih, iz podjetja Domenca Labs. Vsi bodo soočili svoje poglede na uspešne spletne aktivnosti in z nami delili svoje izkušnje, na kongresu Direkt, ki bo 8. in 9. marca v Portorožu. Oglejte si tudi preostali pester dvodnevni program in zagotovite 10 % popusta ob prijavi (s kodo PROM).


Vir: www.matejspehar.si

 

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.