Ali bodo socialna omrežja uničila e-mail marketing?

Socialna omrežja so lahko koristna pri spoznavanju vpogledov strank

Zaradi vse večje popularnosti socialnih omrežjih smo se že spraševali »ali lahko socialna omrežja uničijo e-mail marketing?«. Zdaj e-mail tržniki vedno, da lahko povežejo oba kanala in s tem pridobivajo še večjo relevantnost informacij.
Učinkovitost akcij e-mail marketinga lahko izboljšate preko:

  1. Vključevanja »deli z drugimi« preko socialnih omrežjih znotraj e-mail sporočil, za pridobivanje potrošnikov;
  2. Pridobivanje informacij iz ključnih pogovorov za pripravo bolj relevantnih e-mail sporočil;
  3. Testiranje preko e-mail sporočil in socialnih omrežij za raziskovanje kakšne vrste vsebin delujejo najbolje in kje.

prvi korak za vključevanje e-mail marketinga in socialnih omrežij je, da razmislite o vaših e-mail sporočilih glede na socialna omrežja, ki imajo popolnoma različne lastnosti. E-mail marketing se pogosto uporablja za pošiljanje vsebin navzven, medtem ko so socialna omrežja bolj pogovorna in sprožena s strani kupcev.

Za bolje usklajevanje obeh kanalov se vprašajte: Ali je vsebina tega e-sporočila primerna za priporočanje drugim? Ali je vsebina, tako na vrsto sporočila kot njeno strukturo, primerna za priporočanje drugim ali naj posredujem raje sporočilo, ki je drugačno od e-pošte?

Pomembno je, da že razmišljate korak naprej, saj le dodajanje gumbov pod sporočilom za »deljenje z drugimi«, ne bo nujno dodalo vrednost kampanji. Dodajanje odziva na spletnih medijih v e-sporočilu, pa lahko prinaša močnejše rezultate. Kot primer: posebne ponudbe ali druge aktivnosti objavite izključno na socialnih medijih, da bi pritegnili potrošnike k sodelovanju tako preko e-pošte kot tudi na socialnih medijih. Iz pogovorov na socialnih medijih se lahko veliko naučite za izboljšanje akcij v daljšem časovnem obdobju.

Kaj se lahko tržniki naučijo iz pogovorov v socialnih medijih?

Ključno je, da ne sledite aktivnostim gumbov »deli z drugimi«, ampak raje bodite pozorni na spoznavanje interakcij vaših strank preko socialnih medijev. Veliko se lahko naučite iz pogovorov ljudi o določeni temi ali blagovni znamki.

Spoznanja pridobljena iz socialnih medijev lahko tržnikom pogama izgobljašti e-mail marketing kampanje z odgovori na naslednaj vprašanja:

  • kaj so pomembne ali vroče teme za moje ciljno občinstvo?
  • Kakšen je pravi ton in sporočilo za pridobivanje pozornosti?
  • Kakšen je viralski vpliv na vsebino e-mail sporočil?
  • Kateri družabni mediji so bolj vplivni za interakcije?
  • Kakšna vrsta vsebine ima več priporočil za druge (deli z drugimi)?
  • Katera družabna omrežja so najboljša za moje ciljno občinstvo?
  • Katera so najboljša družabna omrežja za spodbujanje aktivnosti in pogovorov?
  • Ali so e-mail sporočila in družabna omrežja sposobna skupaj pridobiti več učinka?

Konec koncev je vprašanje: ali lahko dva kanala uporabljamo za povečanje skupne učinkovitosti trženja? Da: s pametno uporabo obeh kanalov in integriran način lahko privede do večjega odziva in povezovanja.

Kako lahko vpolged iz socialnih omrežij izboljša e-mail marketing?

Čeprav pridobljeni podatki o strankah preko socialnih omrežjih pomagajo pri segmentaciji e-sporočil, gre za več kot le to. Če tržniki uporabljajo socialna omrežja kot raziskovalni kanal, namesto le distribucijski kanal, ga lahko obravnavajo kot ciljno skupino za pridobivanje uporabnih informacij, ki jim pomagajo pri optimiziranju vsebine e-mail marketinga.

Namesto, da gledajo le osnovne statistike o stopnji odpiranja in klikov, lahko pridobivajo povratne informacije in vpogled o tem, kaj je strankam resnično v interesu, preko pogovorov na socialnih omrežjih. Spremljanje pogovorov lahko tudi izboljša naslove sporočil, vsebino in posebne ponudbe v e-mail marketingu.

Tržniki v končni fazi poskušajo razumeti kaj spodbuja odzive strank in pogovori iz socialnih omrežjih dajejo priložnost za razumevanje tega vedenja. Analiza pogovorov pred in po kampanji jim bo pomaga, da bo e-mail marketing bolj učinkovit in s tem povečala tudi ROI.

Vir: www.marketingprofs.com

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.