Ali dnevni posli spodbujajo ponovne nakupe?

Podjetja so skeptična glede dolgoročne uspešnosti dnevnih poslov

Dnevne ponudbe, po katerih je svetovno najbolj znan Groupon, so postale priljubljene s strani potrošnikov. Vendar prihajajo nasprotujoči si podatko o smiselnosti takih ponudb za podjetja.

V juniju 2011 so v raziskavi MerchantCircle med malimi podjetji ugotovili, da so se podjetja odločala za dnevne ponudbe, zaradi pridobivanja strank (58%), medtem ko je bilo neučinkovito pridobivanje strank navedeno kot glavni razlog, da tega ne ponujajo več (42,4%).

Glede na raziskavo ForeSee je 38 % potrošnikov (največji delež), ki kupujejo dnevne ponudbe, izjavilo, da so že zvesti podjetjem, ki ponujajo dnevno ponudbo. Skoraj tretjina pa je novih strank.

V raziskavi  Rice University so pod drobnogled vzeli tudi spletne strani, kjer uporabniki nakupujejo dnevne posle. OpenTable se osredotoča izključna na višje cenovne restavracije in ima zato manjši odziv, vendar na splošno prinaša delež novih strank več kot 77% obravnavanih v raziskavi. V povprečju pa jih 20% postane rednih strank.

ConsumerSearch.com in The About Group sta ugotovila, da se velika večina »povratnikov« vrne, tudi če ne kupijo naslednji popust. 53 % pa jih je postalo rednih strank.

Restavracije imajo podobno stopnjo ponovnih obiskov (Technomic), 67% potrošnikov trdi, da so ponovno obiskali restavracije, kjer so uporabili dnevni popust. V tej raziskavi je bil 48%  delež novih kupcev in 83% je priporočalo restavracijo svojim prijateljem ali družini.

Omenjene številke se razlikujejo v razponu od 20% do 70%, saj združujejo več raziskav. Omeniti je potrebno, da so bile višji odstotki pri raziskavah Technomic in ConsumerSearc.com, kjer so poročali potrošniki, medtem ko so bili odstotki manjši s strani podjetij, ki so privolili v sodelovanje v raziskavi Rice University. Realnost leži verjetno nekje vmes.

Raziskave so se razlikovale tudi v tem, koliko podjetij je izjavilo, da bi ponovilo dnevne ponudbe. Skoraj polovica (48,1%) v raziskavi Rice University je povedala, da bi ponudili tudi drugo ponudbo, medtem ko tretjina ni bila prepričana o tem. Manjša podjetja v raziskavi MerchantCircle so bila bolj optimistična: 77% bi ponovilo promocijo dnevne ponudbe.

Vir: www.emarketer.com

 

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.