Blippar: ubijalec QR kod?

Angleški trgovec Tesco je začel svojo večkanalno kampanjo za promocijo akcije: Big Price Drop. Gre za veliko kampanjo, ki vključuje TV oglase, zunanje oglaševanje, digitalne medije, tiskano in radijsko oglaševanje. Kot zanimivost je pri podpori tiskanih oglasov uporabil novost  AR tehnologije – Blippar.

S pomočjo Blippar načina prek pametnega telefona ali iPada lahko zajamete Tescov tiskani oglas, kateri vam omogoča dostop do informacij, iskanje najbližje trgovine ali prenos dnevnih idej za recepte (video).

Blippar in drugi ponudniki ponujajo možnosti za razširitev AR tehnologije za uporabo v tisku ali zunanjem oglaševanju. Prva ugibanja že kažejo, da je tehnologija dovolj fleksibilna, da bi zasenčila QR kode.

Edina pomanjkljivost tovrstnega načina zajemanja je, da morajo uporabniki še vedno prenesti Blippar aplikacijo. Vendar pa je za razliko od QR kode, celoten oglas mehanizem za odziv, tako da vam na oglasu nakaže splošne smeri za nadaljevanje.

Za uspeh aplikacij bo veliko odvisno od ozaveščenosti ljudi, verjetno pa je kampanja Tesca pri tem v veliko pomoč.

Vir: www.marketingvox.com

Vir slike: www.mobilemarketingmagazine.co.uk

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.