Case study: ‘Somos Muchos Toyota’

Toyota je v letu 2010 skušala najti način, da Latino-Američani izrazijo svojo zvestobo Toyoti, kot ponos na svoje imetje. Kampanija »Somos Muchos Toyota« (Veliko nas je) je potekala od junija 2010 do marca 2011, njen namen pa je bil, da pri lastnikih Toyote spodbudijo občutek ponosa in pripadnosti skupnosti.

Izziv
Toyota je po odpoklicu avtomobilov, ki se je zgodil januarja 2010, naslovila svoje latinsko-ameriške potrošnike,  da postanejo »evangelisti« blagovne znamke. Prav tako si je preko kampanije želela zagotoviti, da bo še naprej številka ena med avtomobilisti.

Strategija
Pripravili so 97 različnih verzij nalepk, ki so predstavljale »Somos Muchos« koncept, torej znak ponosa in pripadnosti Toyoti. Različni dizajni so predstavljali špansko govoreče države, preko nacionalnih in regionalnih imen ter geografskih območij kot je »Boricua« za Puerto Rico.

Razpoložljivost nalepk so promovirali preko nacionalne televizije in spletnih medijev, kjer so goreči pripadniki Toyote lahko naročili nalepke in jih prejeli na dom. Prav tako so nalepke delile ekipe promotorjev na ulicah.

Rezultati

Poleg meritev na Facebooku, je prodaja ostala močna kljub izzivom, ki so jih imeli zaradi odpoklica. Toyota še vedno ostaja prva med znamkami na latinsko-ameriškem trgu.
»Somos Muchos Lations« je postala Toyotina najbolj uspešna kampanija na socialnih medijih na območju Latinske Amerike.

Naslednji koraki
Somos Muchos se nadaljuje na socialnih medijih, kjer potrošniki lahko še vedno naročijo preko 97 različnih nalepk in se priključijo Toyotini skupnosti. Nedavno so naredili še eno eksluzivno nalepko, ki se je nanašala na priljubljeno telenovelo »Los Heredoros del Monte«.

Vir: www.emarketer.com

 

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.