Coca-Cola širi zgodbice tudi preko mobilnikov

Ena najmočnejših znamk na svetu Coca-Cola, prinaša vizijo prihodnosti njihovega marketinga na enem listu papirja.  Ta vključuje razvoj in kreativno trženje programov po vsem svetu, z glavnim sporočilom: »liquid and linked«. Strategija se osredotoča na pripovedovanje zgodb, ki bodo sijajne, ustvarjalne, zabavne in se bodo širile po vsem svetu preko mobilnih in socialnih medijev oziroma sodobni komunikaciji od ust do ust.

»Pripovedovanje zgodb je najmočnejši način za širjenje sporočil v svetu«, pravi Wendy Clark, ki v Coca-Coli pokriva integrirano tržno komuniciranje. »Če se ozremo v preteklost, smo vedno pripovedovali zgodbe. Za nas je bila to vedno močna komunikacija.«

»Tudi pred 100 leti je bila silhueta steklenice Coca-Cole prepoznavna, celo v temi ali razbita na tleh«, pravi Wendy Clark, ki je bila predavateljica na letošnji konferenci mobilnega marketinga v New Yorku. To prepoznavnost izkoristijo tudi pri marketingu, kjer pogosto uporabljajo sliko steklenice, brez besede ali logotipa Coca-Cole (kot primer, ko so postavili pano iz rastlin, z belim prostorom v sredini, ki je bil v obliki steklenice).

Primeri mobilnega marketinga Coca-Cole
V Coca-Coli dajejo velik poudarek na mobilne uporabnike, ki jih vključujejo v vse vidike trženja (76 % populacije v ZDA uporablja mobilnike). Pred dvema letoma so začeli s prvim programom mobilnega marketinga, v katerem je sodelovalo 9 od 206 držav, kjer je prisotna Coca-Cola. Vsak od 2.700 tržnikov vodi program za leto ali dve, kjer zbirajo znanje – dobro in slabo – in ga širijo po vsem svetu. Tako pridobivajo vpoglede v izzive in zapletenost, za katere iščejo rešitve. »Problem je, da lahko širimo popolnoma napačno stvar«, pravi Clark. Za testiranje mobilnega trženja so namenili približno 10% marketinškega budgeta.

V skladu s strategijo o pripovedovanju zgodb, podjetje vidi vlogo mobilnega marketinga v ustvarjanju in širjenju teh zgodb. Ocenjujejo, da bodo v tem letu razposlali 8 bilijonov sporočil, saj jim SMS komunikacija predstavlja najboljšo podporo pri komunikaciji s potrošniki. Kot primer je Clark izpostavila primer promocije zbirateljskih steklenic v Tajvanu, ki je vključevala mobilni marketing, igre, lokacijske promocije, mobilne kupone, s podporo socialnih medijev. Odziv je bil tako presenetljivo uspešen, da so morali narediti še več zbirateljskih steklenic. »Mobilno trženje ni čudežno samo po sebi, ampak je del načrta«, dodaja Clark. Drug primer je Spritova mobilna promocija »Slam Dunk«, ki je bila podprta s TV oglasom. V 10-ih minutah je glasovalo 4,3 milijonov uporabnikov.

Mobilno trženje je najhitrejše rastoči digitalni kanal, za katerega bo Coca-Cola v letošnjem letu namenila 1,1 milijarde dolarjev. To predstavlja le 3,4 % celotnega budgeta namenjenega za digitalne medije, ki znaša v ZDA skupno 31 milijard dolarjev (eMarketer).

Mobilna denarnica
Coca-Cola sedaj vključuje tudi plačevanje z mobilniki. Trenutno preizkušajo plačevanje z mobilniki preko Google Wallet na 200 prodajnih avtomatih. Potrošniki enostavno skenirajo svoj mobilnik na avtomatu in kupijo pijačo.

»To je pomembno za nas. Razmišljati o tem kako je mogoče premikati in spreminjati naše poslovanje. Plačevanje z mobilniki, v povezavi z lokacijskimi storitvami, seli poslovanje Coca-Cole iz POS na POT (point-of-thirst)«.

Njihov plan za mobilno poslovanje zajema šest korakov:

  1. Vrednost – ustvarjanje dodane vrednosti preko mobilnikov z ustvarjanjem nečesa, kar je vredno deliti.
  2. Integriranost – najboljši in najvišji programi mobilnega marketinga naj se vključujejo v celotno tržno okolje.
  3. Horizontalno razmišljanje – preglejte po celotnem poslovnem procesu in se prepričajte, da ste pripravljeni za integracijo z vidika zmogljivosti.
  4. Delaj več dobrega, ne več vsega – Vsako minuto se na YouTubu objavi 25 ur vsebin. Želite relevantnost, sijajne zgodbe.
  5. Sodelovanje – Mobilni marketing je zelo zapleten ekosistem – blagovne znamke, razvijalci aplikacij, podjetja, … – sodelovati morate skupno, da boste uspešni.
  6. Status Quo ni sprejemljiv – osem tedenski čas za odobritev ni sprejemljiv. Spoprimite se z ovirami in jih spremenite, da lahko napredujete v mobilnem marketingu.



Vir: www.promomagazine.com

 

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.