Želite ustvariti donosen e-mail marketing?

Čeprav direktna pošta ni več tako popularna kot je bila včasih, se lahko iz nje email tržniki veliko naučijo. Nekatere zakonitosti lahko prenesejo na e-mail kampanje in tako povečajo donosnost svojih akcij.

Prvi vtis je pomemben
Predstavljajte si, kaj naredite najprej ko prispete domov po napornem delovnem dnevu? Pograbite pošto in jo razporedite: »račun, račun, opomin, ponudba za bančno kartico, …«. Težko je vzbuditi pozornost v takih dneh.

Sedaj pa si predstavljajte kaj storite, ko pridete zjutraj v službo in pregledate vaš elektronski poštni predal: »spam, spam, e-mail obveščanje, spam, …«. Razlika je le v tem, da sedaj ne pregledujete le pet pošiljk, ampak več kot 25 elektronskih sporočil (nekateri morda tudi več kot 200).

Priznajmo, da med vso to pošto, bela kuverta z naslovnikom ne vzbudi pozornosti. Enako velja za elektronsko pošto. Imejte v mislih nekaj prvih stvari, ki jih prejemnik opazi:

  • zadeva: ali naslov sporočila dejansko opisuje kar je navedeno v sporočilu? Je v sporočilu kaj takega, da prejemnika spodbudi k branju elektronskega sporočilo (primer: Priložen kupon za 20% popusta)
  • pošiljatelj: ali prejemnik pozna naslov pošiljatelja (podjetje ali osebo) ali je splošen naslov, ki nima povezave s prejemnikom (primer: marketing@mycompany.com).
  • postavitev: če pogledate vaše elektronsko sporočilo le za 2 sekundi, kje se ustavi vaše oko? Je dobra mešanica med grafičnimi elementi in besedilom? Ali je besedilo razdeljeno na odstavke, ki so enostavni za branje?

Prejemnikom ponudite koristi
Prejemnik, ki je ravno kupil stanovanje, verjetno ne želi prejemati ponudb nepremičninskega posrednika. Vendar, če prejema dobro zasnovana sporočila o nasvetih za vzdrževanje stanovanja, hipotekarnih posojilih, informacij o okolju v katerem živi, potem bo to zanj koristno.

Ko pripravljate vsebino za vaše e-mail obveščanje, potem se osredotočite na izmenjavo informacij, ki zagotavljajo vrednost za prejemnika. Razmislite o uporabi naslednjih:

  • denarna vrednost: posredovanje kuponov, popustov ali ponudb, ki dajejo dodano vrednost vašim sporočilom.
  • informacijska vrednost: namesto, da pošiljate sporočilo o novem kladivu, ki ga prodajate, raje povejte kako ga uporabljati. Na primer kako zgraditi ptičjo hišico, ki se povezuje na izdelek katerega prejemnik niti ne ve da bi ga potreboval.
  • priložnostna vrednost: ponudite nekaj, kar vsi ne morejo dobiti – premierni ogled filma, predstavitev novega izdelka, vabilo na dogodek, ki ni odprt za javnost. Naj se prejemnik počuti, da je nekaj posebnega.

Bodite uvidevni
Verjetno imate tudi vi shranjeno množico elektronskih sporočil s »kuponom za 20 % popust«, ali pa pripadate tistim, ki tako sporočilo takoj vržejo v koš. Najbolj množična direktna pošta ima ponavadi enako pot v milijonih primerih. Če ste email tržnik, potem imate možnost upravljati s komunikacijo in pošiljanjem. Tukaj je nekaj načinov, kako pridobiti email prejemnike na svojo stran:

  • vedno uporabljajte možnost odjave (opt-in): s tem si boste zagotovili, da ste dosegli ljudi, ki resnično želijo prejemati vaša sporočila in si ne delate škodo vašim blagovnim znamkam ali ugledu sporočil.
  • segmentiranje: pošiljanje elektronskih sporočil določenemu segmentu prejemnikov, je eden od ključnih elementov uspeha e-mail kampanje. Naredite izbor glede na: demografske podatke, interese prejemnikov ali druga uporabna merila.
  • nikoli ne prenehajte testirati: primerjajte naslove sporočil, uporabljajte različne postavitve, pošiljajte različnim prejemnikov. Tako boste lahko nenehno izboljševali svoje akcije.
  • vedno jim pustite oditi: si predstavljajte, da bi bili v trgovini in bi prodajalec želel, da nekaj kupite, zato bi zaprl vrata in vas ne bi pustil oditi? Zveni grozno, kajne? Zato ne zapirajte vrat vašim prejemnikov, ampak jim vedno ponudite možnost spremembe prejemanja elektronskih sporočil ali odjave.

Email tržniki se lahko veliko naučijo iz prakse direktne pošte. Uporaba le nekaj načel lahko drastično poveča vrednost email kampanj.


Vir: www.marketingprofs.com

 

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.