E-mail marketing: sporočila so bolj brana zjutraj

Stopnja odpiranja e-mail sporočil se je slabotno nadaljevala v letu 2010, čeprav se je preko leta nekoliko izboljšala, kar kaže raziskava MailerMailer. Hkrati so ugotovili, da večina ljudi odpira elektronska sporočila med 7. in 10. uro zjutraj. V povprečju je stopnja odpiranja (unique open rate) ob koncu leta 2010 znašala 11,4%, kar je povišanje za 0,2 odstotne točke v primerjavi z letom prej.

Pregled stopnje odpiranja e-mail sporočil v zadnjih 7 letih


Nekateri dejavniki, kot so blokiranje slik, naraščanje uporabnikov pametnih telefonov, izčrpanost seznama prejemnikov, vplivajo na nižanje stopnje odpiranja sporočil. Še en pomemben element, ki vpliva na stopnjo odpiranja pa je tudi velika količina elektronskih sporočil, ki jih prejemniki redno prejemajo.

Dodatne ugotovitve poročila Email Marketing Metrics, vsebujejo tudi najboljši dan za pošiljanje e-pošte in stopnje odpiranja sporočil glede na dejavnost in seznam naročnikov.

Nekatere ključne ugotovitve:

Naslov sporočila: krajši naslovi ponavadi prekašajo daljše: naslov sporočila z 4-15 znaki je ustvaril 14,1% stopnjo odpiranja, medtem ko tisti, ki vsebujejo 51 ali več znakov so dosegli najmanjšo stopnjo odpiranja (9,9 %).

Najvišje stopnje klikov so bile zaznane pri elektronski pošti, ki je vsebovala naslov sporočila  med 16 in 27 znakov (4%). Zanimivo, da sporočila, ki imajo najvišjo stopnjo odpiranja, ne dosegajo tudi najvišje stopnje klikov: sporočilo z dolžino med 4 in 15 znakov je ustvarilo le 3,1% stopnje klilkov.

Odjave glede na pogostost pošiljanja: tržniki, ki pošiljajo elektronsko pošto pogosteje zaznavajo manj odjav. Elektronska sporočila poslana manj kot enkrat mesečno beležijo najvišjo stopnjo odjav (5,1%), medtem ko dnevna sporočila beležijo najmanjšo stopnjo odjave 0,4%.

Personalizacija: elektronska sporočila, ki vsebujejo personalizacijo v dejanskem sporočilu beležijo v povprečju 12,6 % stopnjo odpiranja, v primerjavi s tistimi, ki vsebujejo samo personaliziran naslov ustvarijo 4,1 %. Stopnja klikov ima podobno sliko: sporočilo, ki ima personaliziran samo naslov ustvarja 0,8% stopnjo klikov, medtem ko personalizacija v sporočilu ustvarja 3 % stopnje klikov.

Prime time e-mail sporočil je zjutraj

Tržniki, ki svoje e-mail akcije dostavljajo med 1 in 5. uro zjutraj lahko pričakujejo večje odstotke pri stopnji odpiranja in klikov.

Podoben trend je opaziti v zgodnjih večernih urah, takoj po rednem delovnem času: elektronska pošta med 18. in 19. uro po lokalnem času je doživela velik skok pri stopnji odpiranja in klikov.

Na splošno se elektronska sporočila prebirajo v jutranjih urah med 7. in 10. uro. V tem obdobju stopnja odpiranja vzdržuje stalni vzpon do poldneva, potem pa začne počasi upadati.

Najboljši dan za pošiljanje je nedelja

Elektronska pošta poslana v nedeljo, je  v  letu 2010 dosegala najvišjo povprečno stopnjo odpiranja (12,2 %) in klikov (4,4 %). Na splošno so te mere najnižje v torek, sredo in četrtek.

Na splošno so odstotki nižji v drugi polovici leta, z velikim upadom ob sobotah, kar verjetno kaže na to, da je tudi manj sporočil poslanih ob sobotah med julijem in decembrom. Med prejemniki je zaznati največ klikov med vikendi.

Stopnje odpiranja po dejavnostih

Distribucija (17,6 %), neprofitne dejavnosti (15,2 %) in svetovanje (14,9 %) dosegajo najvišje stopnje v letu 2010, medtem ko mediji (8 %), restavracije (8 %) in medicina (7,1 %) beležijo najnižje stopnje odpiranja.

Stopnje klikov se izboljšujejo

Povprečna stopnja klikov je bila ob koncu leta 2010 2,9 %, kar je 1,6 % več v primerjavi s predhodnim letom. Kot stopnje odpiranja, tudi stopnje klikov beležijo upad v drugi polovici leta.

Trend večanja stopnje klika verjetno kaže na to, da e-mail tržniki vzdržujejo sezname in zagotavljajo, da povezave delujejo pravilno ter postajajo spretni pri dizajnu, postavitvi in pošiljanju njihovih e-mail akcij.

Poleg tega povečanje klikov kaže na to, da sporočila postajajo vse bolj pomembna in vsebujejo bolj jasne znake k odzivu.

Stopnje klikov po dejavnostih

Stopnje klikov se močno razlikujejo glede na dejavnost, nekatere beležijo 9 % ali več, medtem ko druge le 1% ali manj. Najuspešnejše dejavnosti v 2009 po stopnji klikov so:

  • Potrošniške 4,9 %
  • Distribucija 4,6 %
  • Svetovanje 4,5 %
  • Nepremičnine 4,4 %

Dejavnosti z najnižjimi stopnjami klikov so:

  • Izobraževanja 1,4 %
  • Vlada 1,2 %
  • Medicina 1,1 %
  • Restavracije 1,1 %

Podatki v raziskavi temeljijo na študiji 977 milijonov e-mail sporočil, ki jih je poslalo podjetje MailerMailer (okoli 87000 email akcij), med 1. Januarjem in 31. Decembrom 2010, na minimalno 25 prejemnikov.

** Kliknite stopnje se izračuna tako, da skupno število edinstvenih klikov s produktom število povezav v vsakem sporočilu, in se je število vseh prejemnikov.

Vir: www.marketingprofs.com

 

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.