Igrifikacija v živo

V petek 15. junija je bil uradni dogodek Združenja Escape roomov, skupaj z okroglo mizo smo imeli priložnost slišati o prihajajočih trendih na področju sob pobega in igrifikacije.

Alexander Gierholz iz podjetja Logic Locks je imel predavanje o njihovem največjem dogodku v Amsterdamu, ki eksponencialno raste in se diverzificira v specialne igre, lahko jih igramo tudi doma ali v podjetju, lahko pa so tudi mobilne ali se jih igra preko spleta.

Sobe pobega so gotovo prava priložnost za atraktivno turistično ponudbo različnih destinacij, kjer je v Sloveniji gotovo še priložnost, saj je delež turistov, ki obiščejo sobe pobega, še relativno majhen. Dogaja se na primer, da Budimpešto (preko 100 sob pobega!) namensko obiskujejo turisti, ki se potem igrajo v teh sobah.

Moja marketinška žilica pa mi ne da miru pri razmišljanju, da je igrifikacija zelo zanimiva tudi za prodajo izdelkov in storitev. Med samim pogovorom

na okrogli mizi so se utrinjale ideje tudi pri načinu igrificiranega trženja, kar bodo udeleženci takoj lahko spravili v prakso.

Vsako stvar se lahko igrificira in jo tako naredi zanimivo. Kreativnost, predvsem pa logičnost in možnost same izvedbe so glavni faktorji “zanimivosti”. Posebno pozornost se namenja tudi poprodaji, torej ko enkrat dosežeš vrhunec pri igranju, kaj potem s stranko narediš, da širi glas naprej, da pridobiš nove udeležence, kaj strankam ostane ob neuspehu, saj morajo biti vedno zadovoljne?

 

Na ta in druga vprašanja bomo odgovarjali na konferenci Igrifikacije in zgodbarjenja, ki bo 27. septembra na Svetovni dan turizma v Ljubljani.

Poglejte si program in prijavite tukaj.