Early bird: 199 EUR + DDV do 29. 6. 2018

KAKO UČINKOVITO PRIDOBITI POZORNOST VAŠEGA OBČINSTVA

Eva Škofič Maurer & David Dolamič
Uvodni pozdrav
Kako v živo angažirati občinstvo? Lahko to storimo s humorjem? Ali dobimo z atraktivnim povezovanjem dogodkov in srečanj več pozornosti?

STORYTELLING - ZGODBARJENJE

Mike L. Murphy
Kaj se lahko naučimo od Hollywooda?
Odkrijte, kako lahko z močjo zgodbe vzpostavite globljo čustveno povezavo z vašimi strankami in kupci. Ni potrebno, da ste vsiljivi ali da stranke na različne načine prepričate v nakup. Dobra zgodba vzbudi pozitivna čustva pri strankah in se z vašim podjetjem povežejo bolj osebno. Hollywood uporablja zgodbe zato, da z njimi zabava svoje občinstvo (in jih ne pusti, da bi se dolgočasili) in čas je, da to storite tudi vi!
Jana Renée Wilcoxen, tekstopiska
Obvezna oprema vsakega pisca – naj tvoje besede štejejo, ko pišeš za svoje občinstvo.
Vsak današnji komunikacijski kanal ali socialni medij ima svoja pravila in usmeritve. Jana bo govorila o tem, kako pomembno si je predstavljati svoje občinstvo, ko pišete zgodbe, še posebej ko uporabljate različne platforme in medije. Z vami bo delila nasvete in tehnike, ki jih je pridobila s kreativnim pisanjem, govorila pa bo tudi o pozicioniranju, razvoju občinstva, načinu in stilu pisanja, editiranju in branding-u.
Niko Slavnić, The Slovenia Book
The Big Five: Recept za vašo uspešno zgodbo.
Niko bo predstavil zgodbo 5 živali, ki ponazarjajo trende v podjetništvu. Iz svojih izkušenj, inovacij in pustolovščin se bo dotaknil različnih nivojev: trg in tržno nišo, podjetje in posameznika. Preobrat se dogaja in vpliva na vse nas – in to zelo hitro. Kako naj se uresničimo na vseh področjih? Sledi petim.

MARKETING

Boštjan Zrimšek, Dima center
Slika pove več kot 1000 besed. Brendirana slika pa še več.
Vsako lepo doživetje je lahko ujeto v eni lepi fotografiji. Zato vsi zabaviščni parki nudijo svoje fotografije. Ali je možno, da bi tudi vaš izdelek ali storitev nosil lepo fotografijo? Kaj je potrebno za lep spomin? Kaj so prihajajoči trendi v fotoindustriji?
Simon Meglič, ePrvak
Skrivnosti uspešnega e-mail marketinga v dobi marketinške avtomatizacije in GDPR-ja.
Močno je prisoten trend avtomatizacije v marketingu. Podjetja zbirajo big data in ga uporabljalo za prilagojena sporočila uporabnikom, da bi dosegala boljše konverzije. Simon vas bo popeljal skozi uspešne primere implementacije e-mail marketinga in marketinške avtomatizacije. GDPR prihaja, kar pa še ne pomeni konec direktnega marketinga kot ga poznamo danes. Slišali boste, kje morate še posebno paziti pri vaših e-mail marketing procesih in procesih marketinške avtomatizacije, da boste skladni z to uredbo.
Tomaž Kolar, Ekonomska fakulteta, Univerza v Ljubljani (UL EF)
Pomen kreiranja izvirnih doživetij v marketingu.
Tomaž bo predstavil ugotovitve dveh empiričnih raziskav o izkustvih obiskovalcev. Prva raziskava je temeljila na analizi več kot 1000 ocena na TripAdvisor-ju pri najbolje ocenjenih sobah pobega v ZDA (NY) in Evropi (Budimpešta). Ugotovili so, da ocenjene sobe predstavljajo nova, vrhunska in edinstvena izkustva, saj vključujejo izzive, vznemirljivo razmišljanje in druženje. Druga študija je s pomočjo vprašalnika preučila celovit model tokov izkušenj v skupini in njihovih posledic. Rezultati kažejo, da pomembne izkušnje določajo ravnovesje med izzivom in spretnostmi skupine ter temo in zgodbarjenjem. Izkušnje skupine vplivajo na namere udeležencev, ustno komunikacijo ter usklajenost in veselje skupine. Raziskavi ponujata rešitve, kako vpeljati igro v marketing (npr. v segmentaciji in pozicioniranju) in tudi o tem bomo govorili.

INOVACIJE IN KULTURNA DEDIŠČINA

Alexander Gierholz, Logic Locks
Prihodnost doživetij – utrinki in povzetki s konference »Up The Game« 2015–2018.
Konferenca Up The Game je največja in edina mednarodna konferenca o sobah pobega in resničnostnih igrah (Real Life Gaming). Tam se zbere na stotine oblikovalcev iger, inovatorjev in entuziastov iz celega sveta in se navdušujejo ter izmenjujejo ideje kako ustvariti nepozabna doživetja. Alexander bo povzel letošnjo temo Prihodnost doživetij in nam predstavil trende sob pobega in resničnostnih iger.
Nataša Potočnik, Enigmarium
Razmišljanje izven štirih sten – kreiranje nepozabnih doživetij z uporabo igrifikacije.
Nataša Potočnik, kreativna direktorica in soustanoviteljica Enigmariuma in soustanoviteljica GIZ ER.SI bo govorila o tem, kako z drugačnim razmišljanjem lahko oživimo lokalno zgodovino, kako lahko naredimo nepozabna in izjemna doživetja ter odgovorila na vprašanje: kje vse lahko koncept igre obogati naša življenja, podjetja in naša mesta?

GAMIFICATION - IGRIFIKACIJA

Občina Svetvinčenat
Oživite kulturno dediščino z inovacijami.
Odkrijte kako z igrifikacijo spremenimo zgodovino v zanimivo pripoved. V idilični vasici Svetvinčenat v Hrvaški Istri leži prelep grad Morosini-Grimani in prav tam lahko doživite pravo avanturo v Escape Castle®, ko spoznavate zgodovino in hkrati testirate svoje sposobnosti. V hiši čarovnice Mare dožvite virtualno 3D izkušnjo, spoznate srednjeveške viteze in vse skrivnosti preteklosti. Obisk gradu še nikoli ni bil tako doživetje.
Franci Zidar, Nexto
Čarobne palice v naših žepih: Pametni telefoni kot orodja za igrificiranje sveta.
Destinacije kulturne dediščine vse bolj iščejo načine, kako bi angažirale svoje obiskovalce, saj je povpraševanje po nepozabnih izkušnjah na potovanjih vedno večje. S pomočjo senzorne tehnologije naši telefoni vidijo, slišijo in nenazadnje tudi razmišljajo. Čarobne palice nosimo kar v naših žepih. Povečana realnost (Augmented reality- AR) omogoča destinacijam kulturne dediščine, da vidimo v preteklost. Lahko rekonstruiramo ruševine, ponovno sestavimo artefakte, oživimo slike in pred nami se lahko pojavijo zgodovinski liki. Če uporabimo še elemente igrifikacije, lahko pasivne opazovalce spremenimo v aktivne udeležence, zgodovinske heroje ali raziskovalce. Stojimo na pragu revolucije zgodbarjenja.

Govorniki

Eva & David

Eva Škofič Maurer je prva slovenska klovnesa. Skupaj z Davidom Dolamičem, v okviru organizacije Rdeči Noski (Clown Doctors International), opravljata dobra dela v bolnišnicah in rišeta nasmeh na obraz malim pacientom.
Uvodni pozdrav

Mike L. Murphy, režiser animiranja

Mike L. Murphy je kot kreator in režiser animacij sodeloval pri filmskih serijah kot so Harry Potter, Ironman, Hitri & Drzni in Gospodar prstanov. S pridobljenim znanjem je ustanovil svetovalno podjetje na področju marketinga The Visionary Planner. Danes z ženo Slovenko živi in ustvarja v Sloveniji, največ navdiha za nove zgodbe pa najde pri igri s prisrčnim malčkom.
Kaj se lahko naučimo od Hollywooda?

Jana Renée Wilcoxen, tekstopiska

Jana Renée Wilcoxen je samostojna tekstopiska, prevajalka in urednica z bogatimi izkušnjami na področju ustvarjanja računalniških iger, sodobnih plesnih in gledaliških predstav, izvajanja in zbiranja finančnih sredstev za kulturne projekte, promoviranja sob pobega, urejanja spletnih strani in pisanja objav na družbenih medijih. Jana si nenehno prizadeva izpopolnjevati svoja znanja z različnih interesnih področij, da z njimi bogati svoje pisateljske spretnosti in besedila, ki jih piše za naročnike – raznolika podjetja z vseh koncev sveta.
Obvezna oprema vsakega pisca – naj tvoje besede štejejo, ko pišeš za svoje občinstvo.

Simon Meglič, ePrvak

Mag. Simon Meglič, direktor ePrvak Group, je eden največjih strokovnjakov s področja uporabniške izkušnje in e-mail marketinga v Sloveniji. Tri leta je bil profesor digitalnega marketinga na DOBA fakulteti, 8 let pa je vodil spletni oddelek pri Kompas d.d. Danes vodi skupino podjetij ePrvak group, ki je razvilo priljubljeno aplikacijo za e-mail marketing in “marketing automation” aplikacijo. Pomaga vam pri izgradnji e-mail baze in svetuje na področju e-mail marketinga in optimizacije uporabniške izkušnje s pomočjo “eyetracking” tehnologije. Izdaja najbolj brano slovensko potovalno e-revijo Potnik.si z več kot 160.000 bralci, priljubljeno e-revijo o zdravju Zdravo.si ter upravlja portal o življenjskem slogu Likeout.net.
Skrivnosti uspešnega e-mail marketinga v dobi marketinške avtomatizacije in GDPR-ja.

Niko Slavnić, The Slovenia Book

Niko Slavnić podjetniško znanje pogosto deli na seminarjih in delavnicah, predaval je že v 19 državah po svetu. Njegovi naročniki so šole podjetništva, startup-i in globalne korporacije. Niko je ustanovitelj in lastnik družbe IQbator, prvega privatnega podjetniškega inkubatorja v jugovzhodni Evropi, ki novim podjetjem pomaga pri začetnih investicijah, inovacijah in inspiracijah.
The Big Five: Recept za vašo uspešno zgodbo.

Alexander Gierholz, Logic Locks

Alexander Gierholz je vodilni kreator in soustanovitelj najbolj priljubljene igre pobega v Amsterdamu “Logic Locks”. Kot socialni psiholog je že več let aktivno vpleten v industrijo sob pobega in “resničnostnih iger” – iger, kjer igralci igrajo v resničnem prostoru. Alexander je soustanovitelj in programski direktor največje mednarodne konference o resničnostnih igrah Up The Game, ki poteka vsako leto na Nizozemskem. https://upthegame.nl https://www.logiclocks.com/
Prihodnost doživetij – utrinki in povzetki s konference »Up The Game« 2015–2018.

Franci Zidar, Nexto

Franci Zidar je direktor in soustanovitelj podjetja Nexto, interaktivne storytelling platforme namenjene za turistične destinacije in destinacije kulturne dediščine. Z uporabo Nexto postanejo vodeni ogledi igrificirane pustolovščine, ki motivirajo in angažirajo obiskovalce. www.nexto.io
Čarobne palice v naših žepih: Pametni telefoni kot orodja za igrificiranje sveta.

Nataša Potočnik, Enigmarium

»Escape Room Enigmarium®« je septembra 2014 v Ljubljani prvi predstavil povsem izviren koncept igre pobega, danes pa z več kot 25 originalnimi igrami sodi med svetovne trendsetterje na področju IGRIFIKACIJE TURISTIČNIH DOŽIVETIJ. Poleg najbolj kul sobe pobega na svetu, nagrajenega Escape Igloo®ja so zasnovali tudi prve sobe pobega, povezane z resnično zgodovino, ter igrificirali mestni sprehod (»Unlock®), dva srednjeveška gradova: Escape Castle® v Svetvinčenatu pri Puli in Ljubljanski grad. Kot pionirji igrifikacije muzejev so v Slovenskem planinskem muzeju razvili igro Pobeg v bivak, ki je prejel več priznanj. Nataša bo odprla zanimivo temo: kaj vse še lahko obogatimo z igrifikacijo? www.escape-room.si
Razmišljanje izven štirih sten – kreiranje nepozabnih doživetij z uporabo igrifikacije.

Tomaž Kolar, Ekonomska fakulteta, Univerza v Ljubljani (UL EF)

Tomaž Kolar je izredni profesor na Ekonomski fakulteti v Ljubljani. Njegovo raziskovalno delo in interesi so osredotočeni predvsem na vedenje potrošnikov in strateški marketing, pri čemer preučuje različne storitvene dejavnosti, ki se ukvarjajo s prostim časom, turizmom, kulturo in igro. Še posebej ga zanima kako izkustva in upravljanje vplivajo na različne trenutne fenomene, socialno-kulturne kontekste in podjetniške prakse. Njegova bibliografija obsega številne razprave, ki so bile objavljene v različnih revijah za marketing, turizem in management.
Pomen kreiranja izvirnih doživetij v marketingu.

Boštjan Zrimšek, Dima center

Boštjan Zrimšek se osredotoča na doseganje dobrih rezultatov preko direktnega komuniciranja in digitalnih kanalov. Je direktor Dima centra, agencije za direktni marketing, kjer si prizadevajo biti najboljši v panogi in svojim strankam ponujati dodatno strokovno znanje. V Dima centru razvijajo nove storitve na področju fotografije (fotoprikolice, zabavno fotografije, fotokabine) in s pomočjo implementiranja marketinških elementov oplemenitijo brendirane fotografije, ki jih dobijo obiskovalci. Boštjan je tudi sekretar Združenja za direktni marketing Slovenije in aktiven v lokalnih in dobrodelnih organizacijah.
Slika pove več kot 1000 besed. Brendirana slika pa še več.

Občina Svetvinčenat

Občina Svetvinčenat je bila med prvimi, ki so spoznali, da z uvedbo igrifikacije lahko privabijo več obiskovalcev, ponovno oživijo grajske zidove in hkrati obogatijo ponudbo celotne občine.
Oživite kulturno dediščino z inovacijami.

LOKACIJA IN DODATEN PROGRAM

Lokacija konference

Konferenca bo potekala v centru Ljubljane. Točna lokacija bo ostala skrivnost. Do nje vas bo vodila posebna Nexto aplikacija.

Vse podrobnosti bomo še navedli tukaj.

Dodatni program

OKROGLA MIZA – RAZPRAVA

 

15.15 Slovensko združenje Escape Room dejavnosti GIZ ER.SI – Ključ je sodelovanje!

Kratka predstavitva Slovenskega združenja za Escape Room dejavnosti, ki je bilo ustanovljeno leta 2016 in je edinstveno na svetu. Cilj združenja je spodbuditi svoje člane, jim olajšati delo ter izboljšati pogoje ter s tem povezano izboljšati rezultate celotni panogi. Med seboj delijo dobre prakse in vzpostavljajo poslovno etiko.

15.45 – 17.30 Okrogla miza/Razprava: Prihodnost v panogi: Kako kreirati nova in še bolj nepozabna doživetja? Kako najbolj učinkovito pritegniti obiskovalce? Kako preživeti epidemijo iger pobega?

Je trg že zasičen? Kako narediti nekaj novega? Problemi in rešitve. Varovanje osebne lastnine. Konkurenca. Priložnosti. Varnost. GDPR. Prihodnost.

V sodelovanju z uglednimi mednarodni strokovnjaki / goste razkrijemo kmalu.

20.00 VEČERNA MIXER ZABAVA

PRIJAVA

Podjetje*

Naslov podjetja*

Pošta in kraj*



Davčni zavezanec:
DANE | Davčna številka
Telefon

E-naslov*

Kontaktna oseba*




Na seminar prijavljamo:
Ime in priimek ter njegov/njen e-naslov:

1. (ime in priimek) email

2. (ime in priimek) email

3. (ime in priimek) email

4. (ime in priimek) email

5. (ime in priimek) email
Redna kotizacija za konferenco je 299 EUR + DDV.
Za člane ZDM, združenja ER in za drugega ter vsakega naslednjega je kotizacija 249 EUR + DDV.
Early bird prijava je 199 EUR + DDV za vse prijave do vključno 29. 6. 2018.

Podatki za plačilo

BANK: Abanka d.d., Slovenska cesta 58, SI-1517 Ljubljana
IBAN: SI56 0510 0801 6037 196
SWIFT/BIC: ABANSI2X

 

ORGANIZATOR

PROMARKET - Dima center d.o.o.
Tabor 5a
1380 Cerknica
Telefon: +386 1 70 90 777

Soorganizator

Slovensko združenje Escape Room dejavnosti GIZ ER.SI