Izzivi analiz medijskih objav

Podjetje Press Clipping d.o.o., ki se ukvarja s spremljanjem in analizo medijev, organizira zanimivo mednarodno konferenco z pomenljivim naslovom “Izzivi analiz medijskih objav”.

Analize medijskih objav postajajo vsak dan pomembnejše, saj naročnikom nudijo pomemben vir podatkov in ne merijo samo vrednosti in pozicije, temveč načrtujejo nadaljnje investicije s področja komuniciranja.

Cilj konference je, predstaviti nove možnosti in približati metodologijo ter značaj analiz uporabnikom. Vodilni analitiki iz Slovenije bodo v družbi gostujočega predavatelja svetovnega združenja AMEC, Barrya Leggetterja, predstavljali najnovejše izsledke iz analitičnega področja.

O novih možnostih in pomenu analize, ki jih ponujajo boste nova znanja pridobili na konferenci, ki bo 12. novembra 2009 v Ljubljani, BTC dvorana Mercurius.

Svojo vodilno vlogo je Press Clipping potrdil z organizacijo 40. Svetovnega kongresa kliping agencij in analiz medijskih objav, ob 15 letnici ustanovitve, pa ob tej priložnosti organizirajo 1. Mednarodno konferenco o analizah medijskih objav z motom »Analizirajte svoje znanje o analizah medijskih objav«.

Program konference
O predavateljih
Cenik – možnost prijave
Prijavni obrazec

Vse o konferenci in možnosti prijave si lahko preberete tudi tukaj.

Podjetje Press Clipping d.o.o. so bili razstavljavec na sejmu ProMarket 2009.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.