Kaj so iskali obiskovalci sejma ProMarket 2009?

[:sl]anketa1Na sejmu ProMarket se je v treh dneh zvrstilo okoli 3000 obiskovalcev. Večina jih je prihajala s področja promocije, marketinga in oglaševanja. Med njimi smo opravili anketo, kjer nas je zanimalo s čim se obiskovalci ukvarjajo ter kakšna področja jih na sejmu najbolj zanimajo.

Ker je bil sejem ProMarket namenjen vsem, ki so povezani s prodajo, marketingom in oglaševanjem, je po pričakovanjih, večina obiskovalcev prihajala ravno iz teh področij. Zanimivo pa je, da so obiskovalci, poleg novosti iz njihovega področja, največ interesa izkazali direktnemu in internetnemu marketingu, pospeševanju prodaje ter dogodkom in izobraževanju.

anketa2Manjše zanimanje so obiskovalci namenili področjema CRM in pakiranja. Tudi med ponudniki sta bila ta dva področja najmanj zastopana.

Po mnenju razstavljavcev je bolj kot veliko število obiskovalcev, pomemben profil le teh. Ta je bil po naših ugotovitvah še kako ustrezen, zato je bilo zadovoljstvo obojestransko – tako na strani razstavljavcev kot tudi obiskovalcev.[:]

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.