Kako Diesel spodbuja kupce, da objavijo »všečke« na Facebooku?

Zelo je zanimivo spremljati razvoj, ki jih prinaša Facebook v resnični svet. Diesel je pripravil zares zanimivo akcijo na svojih prodajnih mestih, ki obiskovalcem trgovin omogoča, da delijo s svojimi Facebook prijatelji izdelke, ki so jim všeč.

Na svojih prodajnih mestih so ob izdelkih namestili QR kode, ki omogočajo kupcem, da jih skenirajo s svojimi mobilniki. Tako se izdelki samodejno objavijo na njihovem zidu na Facebook strani. Akcija je štartala v Madridu (Španija), vendar če bo uspešna se bo širila po vsej Evropi.

Diesel je izkoristil močno komunikacijo s svojo ciljno skupino, saj jih poziva k dejanju in spodbuja k nakupu – tako na spletu kot tudi na prodajnih mestih. Gre za velik korak naprej v smislu povezovanja Facebook omrežja z nakupovanjem v resničnem življenju.

Vir: www.digitalbuzzblog.com

 

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.