Kako starejši gledajo na oglase?

Te dni mi je pod roke prišla raziskava, katere izsledke povzemam, saj so zanimivi tudi za nas:
raziskovalna hiša Creating Results je ugotovila, da obstaja povezava med tem, kako sprejemamo določeno oglasno sporočilo (torej tekst in slika skupaj), in starostjo osebe, ki ta oglas gleda.

Seveda naj najprej omenim, da se opažanja dotikajo oglasov, ki jih bralec ne opazi na prvi pogled, torej niso takoj primerni zanj (primer: zanima me vrtnarjenje, vendar ne kupujem kosilnice. Gledam torej oglas za kosilnico, ki ni primeren zame, vseeno pa je v mojem “področju” zanimanja).

Opazili so, da je oglas, kjer se oglasna slika in tekst prekrivata, starejšim ljudem bolj moteč kot mlajšim – težje preberejo, kaj jim oglas sporoča.
Starejši ljudje imajo rajši oglase s samo eno fotografijo, kot pa tiste, kjer je kolaž slik, oziroma je oglas z več fotografijami na njem. Za prvi oglas se je odločilo kar 66% vseh vprašanih.

Njihova Photo Finish študija naj bi ocenjevala, kakšne fotografije Baby boomersi in starejši ljudje bolje opazijo. Kar so odkrili ni samo pričakovana razlika in preferenca izbire, ampak tudi odzivnost na fotografije na splošno.
Zanimivo, da starejši ljudje raje izberejo:

  • živahne barve fotografij in modele z določenimi izrazi na obrazih, kot pa hladnejše barve z nedoločenimi obrazi (65% za prvo izbiro, 35% za drugo),
  • 65% vprašanih raje vidi celoten portret osebe, kjer je dobro viden obraz, kot pa razne kreativne izreze,
  •  starejši ko je bralec, močnejše je izražena potreba po razločnih fotografijah:
  •  starejši od 75 let kar v 76% želijo razločne fotografije,
  •  podobno tudi starostniki med 65-74 leti (75%),
  •  medtem ko je delež malce manjši pri starih med 55 in 64 leti, kjer je le-ta 62%.
  •  fotografije, ki opisujejo stil življenja je primeren za opis produkta kar pri 59% vprašanih, pri tem pa so opisali stile ljudi, ki so se najbolje odzvali na te fotografije kot Skrbniki (Caregivers – 71%), Vrtnarji (Gardeners – 78%) in pa Prostovoljci (Volunteers – 75%).


Pri pripravi direktne komunikacije, namenjene starejšim osebam, bodo navedene informacije še kako prav prišle.

Vir: Creating Results

 

 


Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.