Kako uspešen je vaš marketing?

Vemo, da marketing rešuje naše potrebe. Imamo nov izdelek o katerem želimo, da jih izve čimveč ljudi, zato pripravimo sporočilo za javnost. Želimo izboljšati našo uvrstitev na spletnih iskalnikih, zato pišemo po blogih kot nori. Prodajniki želijo pustiti kaj strankam, zato jim pripravimo brošure, raziskave, …

Toda ali vse te stvari rešujejo tudi potrebe drugih? Urednika spletne strani, ki potrebuje vsebino? E-mail tržnika, ki želi izboljšati odstotek uspešno dostavljenih sporočil? Vodja nabave, ki želi izbrati najboljšo rešitev za podjetje?

Žalostna resnica je, da je velika večina trženjskih gradiv »samooklicanih« in ne rešujejo težave drugih. Seveda to ne pomeni, da marketing ni koristen. Ravno nasprotno, predstavlja nam priložnost, da ponovno razmislimo o naših prizadevanjih in se osredotočimo na ustvarjanje resnično »koristnega marketinga«.

Ustvarjanje koristne vsebine je izziv
Laura Fitton je med svojim predavanjem vprašala udeležence, ali menijo, da je njihov marketing koristen. Zelo malo jih je dvignilo roko. Torej kako veste, da je vaš marketing koristen? Laura predlaga dve vprašanji:

  1.  Bi ljudje plačali za to?
    Vedno je izziv, ali je katero od trženjskih gradiv tako koristno, da bi nekdo dejansko plačal za to. Torej preden objavite gradivo na vašem blogu, se vprašajte, ali bi ljudje plačali za to? Je to tako dobro?
  2. Ali bo to za ljudi »brca v rit«?
    »Dajte uporabnikom način, da jih spodbudi oz. dobijo brco v rit«. Ali lahko potem bolje opravijo svoje delo? Ali pa bodo samo izvedeli več o svojem izdelku?Kot se je izkazalo morajo tudi blagovne znamke na socialnih omrežjih odražati isto idejo: »Bodi koristen«. Še vedno jih veliko deluje po »sebičnih« protokolih, objavljajo lastna sporočila za javnost in povezave na svoje spletne strani.

Kaj je alternativa? Vzemite si čas in preučite vse informacije, ki jih občinstvo potrebuje ter ugotovite, kako jim jih boste predali.
Tudi če ne objavljate izvirno vsebino, lahko izberete zgodbe, dogodke, novice in vire, ki jih vaše ciljno občinstvo potrebuje.

 

Vir: www.mpdailyfix.com

 

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.