Kako uspešno poslovati v turbulentnih časih

Recesija. Stranke naročajo manj, neselektivno krčijo proračune, že dogovorjene posle odlagajo za pozneje. Zelo so nenaklonjene tveganjem, odločitveni procesi trajajo dlje, zanima jih le še cena. Podjetja se prestrukturirajo in z manj zaposlenimi je treba narediti več. Nihče nima več časa in vsi letajo naokoli kot kure brez glave.
Kaj pa naši prodajalci? Zaradi neuspehov je morala padla, delujejo v krču, prisotna je panika. Pritisk »samo prodaj nekaj« je močan. Pogosto se ulovijo v past prekomernega obljubljanja strankam in nižanja cen. Vse to pa situacijo še poslabšuje. Začnejo se medsebojna obtoževanja in iskanja krivcev. In potem je le še slabše…

A nekatera podjetja kljub recesiji uspešno poslujejo. Kako jim to uspeva?
Odgovor na to nam bo podal mag. Aleš Planina, direktor prodaje v podjetju Axis Mundi, ki bo predstavil smernice za delovanje v gospodarski krizi in napotke za njihovo uvedbo v prakso. Udeležite pa se lahko tudi ostalih predavanj, saj je udeležba v sklopu sejma brezplačna.
“P.S. Poleg zanimivega predavanja vas čaka še drobno presenečenje.”

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.