Kako WI-FI vpliva na nakupovanje prek mobilnikov?

Lokacij, ki imajo brezžično povezavo je vse več, kar predstavlja izziv in priložnost za trgovce, ki vplivajo na prodajne zmogljivosti v rokah kupcev – prek mobilnikov.

Raziskava JiWire je pokazala, da več kot 9 od 10 uporabnikov pametnih telefonov uporablja telefon v klasičnih trgovinah. Tako moški kot ženske ga uporabljajo za primerjavo cen, branje ocen uporabnikov, pridobivanje kuponov in drugih popustniških portalov.

Vse več uporabnikov tudi plačuje preko mobilnika, v prvi četrtini leta 37%, v četrtletju pa kar 51% uporabnikov. Pri plačevanju prek mobilnika prevladuje uporaba PayPala, sledita Amazon Payments in Google Wallet.

Za koriščenje vseh prednosti pametnih telefonov in plačevanja prek mobilnikov, morajo prodajalci sprejeti  večkanalni pristop, da se približajo strankam, ki uporabljajo bodisi mobilnik ali prenosni računalnik.

Mobilne naprave je potrebno razumeti tako kot sredstva za trženje kot tudi nov način za povečanje prodaje. eMarketer ocenjuje, da bo plačevanje prek mobilnikov v ZDA eksplodiralo od 2,12 bilijona v letošnjem letu na 62,24 bilijonov v letu 2016.

 

Vir: www.emarketer.com

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.