Letošnje poletje bomo zapravili več denarja

Raziskava Valpaka kaže, da bo 28-odstotkov potrošnikov v letošnjem poletju porabilo več denarja, kar je za 11% več v primerjavi s prejšnjim letom.

Ugotovitve kažejo, da 32 % potrošnikov namerava porabiti več denarja za ureditev doma. Približno 40 % jih poišče kupone ali ponudbe še predno se odpravijo po nakupih.

Raziskava o porabi potrošnikov izhaja dvakrat na leto v Severni Ameriki in kaže na nakupne namere za naslednjih šest mesecev. Sprememba se kaže v tem, da potrošniki nameravajo svoj težko zasluženi denar porabiti za izboljšanje notranjosti svojih domov. Še vedno pa odzivi kažejo, da potrošniki dajejo velik poudarek na vrednosti dobrin.

Urejanje domov se povečuje
Na vprašanje o namenih nakupa potrošnikov v različnih kategorijah, kot so potovanja, avtomobili in zabavna elektronika, letošnje poletje prevladujejo nakupi za ureditev svojih domov. Dvaintrideset odstotkov potrošnikov namerava porabiti denar za notranje preureditve prostorov, od talnih oblog, preureditve kuhinje, prenove kopalnic in druga opravila. To se je povečalo za tretijno v primerjavi z lanskim poletjem.

Naraščanje cen goriva vpliva na spremembe vedenja potrošnikov
Visoke cene goriva silijo potrošnike, da trošijo bolj preudarno. Dva od treh potrošnikov pravita, da sta spremenila način nakupnega vedenja, vključno s tem kako in kaj kupujejo, zaradi visokih cen goriva. Približno 40 odstotkov potrošnikov išče kupone in popuste preden se odpravijo po nakupih. Ena tretjina potrošnikov je začela kupovati generične izdelke, namesto blagovnih znamk.



Kuponi pomagajo olajšati poletna zapravljanja
Potrošniki pri nakupovanju najprej poiščejo vrednost izdelkov. Poleg tega, da jih 40 odstotkov najprej poišče kupone, se jih 41 odstotkov za privarčevanje odpravi na splet, vključno z uporabo mobilnih kuponov in aplikacij. Glede na raziskavo Juniper Research, je v manj kot treh letih, čez 200 milijonov Američanov unovčilo mobilne kupone. Prednost je, da imate možnost prihraniti denar hitro in enostavno, kjerkoli že ste 24 ur na dan  in 7 dni v tednu.

 

Vir: www.coxtarget.com

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.