Mala in srednja podjetja (SMB) zavzela socialna omrežja

Nedavna raziskava (Really Simple Systems) ugotavlja vse večjo uporabo socialnih omrežij med malimi in srednjimi podjetji. Kar 62% dnevno uporablja socialna omrežja za poslovne namene. Večina od njih zaradi ohranjanja stikov s strankami (92%), medtem ko 78% zaradi pridobivanja novih strank.

Očitno je med poslovnimi uporabniki najbolj priljubljeno socialno omrežje LinkedIn, saj ga uporablja kar 83% odstotkov vprašanih, sledi Facebook (72%), Twitter (65%), blog podjetja (44%) in v manjši meri MySpace (3,5%). Ostali so navedli tudi druge oblike, kot so: YouTube, Yammer, Xing, Quora in FourSquare.

Raziskava je bila opravljena med 862 malimi in srednjimi podjetji z manj kot 50 zaposlenimi. Vsi dobro vemo, da so podjetja hitro sprejela socialne medije kot sredstvo za komuniciranje s strankami in očitno navdušenje še napreduje. V raziskavi se je večina strinjala, da odslej potrebujejo manj notranje informacijske podpore za komunikacijo s strankami, kar je še dodatna spodbuda glede na finančne razmere.


Vir: www.destinationcrm.com

 

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.