Mobilna aplikacija ali mobilna spletna stran?

Naš svet postaja vse bolj mobilen. Pametni telefoni so osvojili velik del občinstva, še posebej mlajših. Tržniki vemo, da se želimo povezati z našo ciljno publiko na najbolj učinkovit način. Dejstvo je, da bodo pametni telefoni postali najpomembnejši del vsakdanjega življenje, se preoblikovali v vašo kreditno kartico, GPS, blog platformo in še več.

Hitro razvijajoča mobilna tehnologija pa je lahko za marketing zelo zahtevna. Pred začetkom mobilnih marketinških akcij je potrebno upoštevati nekaj korakov.

Razumeti mobilnost potrošnikov
Večja uporaba mobilnih telefonov ni razlog, da začnete z mobilnimi marketinškimi akcijami. Ključno je, da poznate kako občinstvo uporablja mobilne telefone in razvijete akcije, ki krepijo te njihove navade. Vi predlagajte potrošniku kam naj gre in kaj naj stori (kodo za popust, obvestilo o posebni ponudbi na bližnjem kraju). To lahko ustvari nove priložnosti za interakcijo s potrošniki in vašo blagovno znamko ali celo sproži nakup.

Mobilna aplikacija ali mobilna spletna stran?
Veliko tržnikov se ob privlačnosti mobilnih marketinških akcijah, sprašuje ali vzpostaviti mobilno stran ali mobilno aplikacijo?
Obe opciji sta učinkoviti in privlačni. Aplikacija blagovne znamke ima na trgu lahko močan vpliv na mobilno poslovanje z neskončnimi možnostmi za prilagojeno funkcionalnost in izboljšanjem uporabniške izkušnje.

Ko je aplikacija prenesena na mobilnik, služi uporabniku kot stalni opomnik za interakcijo z blagovno znamko. Slaba plat tega je, da prostor za aplikacije postaja vse bolj obremenjen, zato je težje izstopati in s tem ne dosežete želenega cilja.

Optimizirana mobilna spletna stran ima zato pogosto daljši rok in možnost, da jo bodo odkrili s pomočjo organskega iskanja prek brskalnikov, kar je pomembno, če želite doseči novo občinstvo.

Zaradi širjenja aplikacij in večje življenske dobe mobilne spletne strani, je verjetno bolj smiselno, da najprej optimizirate svojo mobilno spletno stran in nato ugotovite ali je mobilna aplikacija dobra strateška poteza za vašo blagovno znamko. Na to vprašanje najboljše odgovorite sami, glede na vaše občinstvo, ki ga želite doseči preko mobilnikov. Če večina vaših uporabnikov uporablja Blackberry, boste zagotovo želeli, da imate optimizirano mobilno stran. Na drugi strani pa Android uporabniki raje uporabljajo mobilne aplikacije (več kot uporabniki Appla).

Kot vidite je odgovor na to vprašanje precej zapleten in popoloma odvisen od vaših ciljev in občinstva. Nove raziskve v ZDA tudi potrjujejo trend lanskega poletja, ko so uporabniki namenili več časa za prenašanje aplikacij kot za brskanje po spletu.

Bodite na tekočem o spremembah
Tako kot na vseh drugih področjih trženja, se svet mobilnega marketinga hitro spreminja. Če želite igrati na tem prostoru, potrebujete hitro odzivnost na politike, izzive in spremembe, v skladu z vašo strategijo. Pravne regulative zasebnosti in objav so nekatere izmed največjih izzivov v marketingu. Zadnja poročila kažejo, da FTC lahko kmalu zahteva strožja razkritja zasebnosti za aplikacije, ki so namenjene otrokom. Spremljajte novice in trende iz mobilnega prostora, da boste lahko izkoristili priložnosti in prilagajali svoj načrt, ko je to potrebno.

 

Vir: www.promomagazine.com

 

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.