Moški se raje odpravijo po spletnih nakupih kot ženske

Nedavna raziskava marketinške agencije GI Insight razkriva, da 72% potrošnikov informacije o izdelkih in storitvah išče preko spleta, čeprav se še vedno večina odpravi po nakupe v klasične trgovine.

V raziskavo je bilo vključenih 2000 potrošnikov iz Velike Britanije. Zanimivo je, da kar 72% potrošnikov išče informacije pred nakupom na spletu, medtem ko 19% potrošnikov daje prednost informacijam v klasičnih trgovinah. Odstotek potrošnikov, ki dajejo prednost pri nakupu nevsakdanjih dobrin v spletnih trgovinah je v primerjavi s klasičnimi skoraj enak (46% prek spleta, 47% v klasičnih trgovinah). Dodatno so rezultati pokazali le peščico kupcev, ki dajejo prednost iskanju informacij in nakupovanju preko tiskanih katalogov (5% anketirancev).

Moški so bolj naklonjeni nakupom in brskanju preko spleta, kar 50% se jih odpravi po nakupih v spletne trgovine, v primerljavi z 42% žensk, ki so sicer bolj naklonjene nakupom v klasičnih trgovinah. 52% žensk daje prednost nakupom v klasičnih trgovinah, v primerjavi z 41% moških.

Potrošniki iz starostne skupine 55 – 64 let razumljivo raje nakupujejo v trgovinah (62%), vendar jih tudi 33% daje prednost spletu. Njihove navade brskanja po spletu so bolj v skladu s povprečjem, kar 69% jih pravi, da raje iščejo le informacije.

Pomemben del potrošnikov pričakuje, da podjetja nudi več možnosti za neposredno komunikacijo s podjetjem – skoraj 40% potrošnikov bi odšlo h konkurentom, če ne bi imeli izbire na tem področju, 48% pa bi izbralo konkurenta le v primeru, če predhodno ne bi opravili že kakšen nakup.

Vir: www.gi-solutionsgroup.com

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.