Na letošnjem dogodku ProMarket bo še posebej pestro

Sejem in kongres prodaje, marketinga in oglaševanja ProMarket letos preseneča z nekaj novosti.

Delavnice razstavljavcev so bile na lanskem sejmu s strani obiskovalcev dobro sprejete. Razstavljavci so na ta način nagovorili svojo ciljno publiko s predstavitvijo novosti in trednov s posameznega področja. Letos so se organizatorji odločili poleg delavnic razstavljavcev razširiti delavnice še na predstavitev medijev in prodajniški seminar.

Medijski prostor in predstavitve medijev »v živo«
»Iz nekaterih medijev so nas prosili, če bi lahko predstavili svoj medij na poseben način, saj je kakšne malenkosti težko zapisati v »Cenik za oglaševanje«. Vsak medij je po svoje specifičen in ima svoje prednosti in lastnosti, s predstavitvijo v živo pa se mu šele doda tista prava vrednost, zato smo predlog z veseljem sprejeli«, je povedal Boštjan Zrimšek, direktor Dima centra, ki organizira dogodek ProMarket.
Na Medijskem prostoru bodo sodelovale časopisne, spletne, radijske in TV hiše, s predstavitvami svojih novosti in rešitvami– skratka vsem, kar bi potencialnega oglaševalca utegnilo zanimati. Poleg delavnic bodo na ogled tiskane edicije in ponudbe oglaševanja za vse zainteresirane. »Uvod in moderiranje bodo vodili predstavniki Inštituta za razsikovanje trga in medijev Mediana, saj so dobri poznavalci medijskega prostora in tako še dodatno dodali vrednost predstavitvam«, je še dodal Zrimšek.

Preverite kakšne novosti še lahko pričakujete.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.