Opozorilo in opravičilo

Spet smo aktivirali vso mašinerijo pod blagovno znamko ProMarket. “Stroji” so od lanskega leta počivali, zato smo jih komaj spravili v tek.

Tako se je zgodilo, da smo s prvim obvestilom na prejemnike ProMarket novic poslali napačno sporočilo, čeprav smo imeli za vas res dobro novico. Elektronski forenziki preučujejo zadevo, mi pa se vam opravičujemo za sporočilo, ki vsebuje vabilo na lanski sejem in kongres ProMarket.

V resnici vas obveščamo o naslednjem predavanju, ki ga bo imel Matej Špehar, ki je tudi na delavnici na ProMarketu imel zelo veliko obiska.

Gre pa takole:

Spoštovani,

na zadnjem Sejmu in kongresu ProMarket je bila ena izmed najbolj obiskanih delavnic ravno delavnica o Facebooku in priložnostih, ki jih nudijo socialna omrežja. Velik interes, predvsem pa zanimive teme in primeri iz prakse so pritegnile veliko obiskovalcev.

Predavanje, v močno razširjeni obliki bo avtor kmalu ponovil. Pripravil je celodnevno predavanje na temo »Kako uspeti na Facebooku – promocija blagovnih znamk na družabnih medijih” ki bo 23. novembra (torek) med 09.00 in 13. uro v hotelu Ambient Domžale.

Kot pravi Matej Špehar, predavatelj, ki stoji za spletno komunikacijo mnogih znanih blagovnih znamk in podjetij, tudi za ta trenutek najpopularnejšo slovensko blagovno znamko – radiem Hit:
“Iz vseh koncev in krajev vas napada črka »F«. Sedaj so o Facebooku celo posneli film. Kako vsesplošno manijo socialnih omrežij obrniti sebi v prid? Kje se skriva potencial 600.000 slovenskih uporabnikov Facebooka?”

Več o predavanju na www.druzbenaomrezja.si, prijave in dodatne informacije pa prejmete na nives(at)druzbenaomrezja.si.

Kmalu pa sledi še eno obvestilo z odličnim dogodkom, ki bo pred novim letom.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.