Pravi čas, pravi kanal, prava ponudba, pravi osebi – kaj je najpomembnejše?

Ta slogan je že pravi marketinški kliše, vendar se v njem skriva kar nekaj resnice. Pri „Trigger marketingu“, je gotovo najpomembnejši čas, saj mu lahko rečemo kar „vzpodbujevalno trženje“ ali „trženje ob pravi priložnosti“. Ta premik je lahko velik izziv za podjetje, saj temelji na dobrem poznavanju vedenja kupcev.

Raziskava skupine Aberdeen („Trigger Marketing: Timing is Everything“) kaže, da je najboljši čas za tržnike takrat, ko skozi njihova dejanja komunicirajo kupci. Podjetja, ki so sodelovala v raziskavi priporočajo tak način komunikacije še posebno v času recesije.

V raziskavi so tudi kategorizirali podjetja, ki uporabljajo „Trigger marketing“. Dvajset odstotkov jih spada v skupino, ki najboljše izkoristijo prednosti „sprožilcev“ preko:

·         natančne učinkovitosti trženja,

·         cross-sell (ponudba sorodnih ali povezanih izdelkov) in upsell (ponudba boljših izdelkov) učinkovitosti,

·         dobičkonosnosti kupcev.

Ta način trženja je bil v prvi vrsti dobro sprejet s strani bank in zavarovalnic, vendar se je razširil tudi na druga področja, tudi v trgovini na drobno. Čeprav je večkrat mišljeno, da je „Trigger marketing“ najlažje uporabiti preko elektronske pošte ali mobilnega telefona, se lahko udejanji skoraj v vseh kanalih trženja, kot primer: če nekdo kupi DVD predvajalnik, mu v dveh tednih pošlješ po pošti 20% popust za nakup DVDjev. Ali ko prejmete v vaš klicni center klic stranke, ki se pritožuje nad izdelkom, jo pokličete nekaj dni kasneje in preverite, ali je bila težava odpravljena.

Skratka, „Trigger marketing“ je način za ciljno usmerjeno ponudbo ob pravi priložnosti – le potrebno je ugotoviti kateri dogodki ali dejanja so primerni za to vrsto akcije.

Nekaj primerov dogodkov ali dejanja za izvajanje „Trigger marketinga“:

·         življenjski dogodki, ki so za trženje zelo učinkoviti. Sem vključujemo rojstne dneve, večje nakupe (dom, avtomobil, itd.), upokojitve, obletnice ali rojstvo otroka.

·         Iskanje in brskanje po spletu, kjer spremljamo čas, ki ga je obiskovalec preživel, npr. če trgovina elektronike vidi, da je obiskovalec veliko časa preživel med ogledi strani o televizijah, ob naslednjem obisku lahko pokaže posebne ponudbe financiranja za televizorje ali pakete, ki vključujejo model televizij, ki so bile nazadnje gledane.

·         Izteki rokov, če prodajate storitve, ki se iztečejo ob koncu določnega obdobja (revije, programi, …), je lahko čas pred datumom poteka odličen, da poskusite obnoviti obstoječo storitev ali predstaviti drugo personalizirano ponudbo.

Morda že uporabljate „sprožilce“ v vašem poslu, vendar jim niste dali še imena. Če ste in učinkujejo, potem razmišljajte o načinih novih sprožilcev, ki jih boste vpeljali v vaš marketinški splet. Če ne učinkujejo pa je mogoče razlog, da ne uporabljate pravi sprožilec ali ponudba ni bila dovolj vabljiva. Testirajte, dokler ne boste prišli do zmagovalne kombinacije.

Vir: www.rivkind.com, celotna raziskava z učinki „Trigger marketinga“ je na voljo tukaj

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.