Prednosti in slabosti promocij v trgovinah

Promocije z vzorci izdelkov v trgovinah so odličen način za spodbujanje nakupovanja in preizkus izdelkov. Vseeno obstajajo prednosti in slabosti, poglejmo si kar obe strani:

Prednosti:

  • Lažja odločitev o nakupu – vzorci, ki se nahajajo neposredno v trgovini, so za potrošnike zelo priročni, da opravijo tudi takojšen nakup in s tem povečajo prodajo.
  • Priložnost izobraževanja – vzorci so priložnost za izobraževanje promotorjev in prodajnega osebja o izdelku. Na ta način bodo bolj obveščeni, tudi ko bodo govorili s strankami in pridobivali uporabne informacije za nadaljnji razvoj.
  • Nagrajevanje – vzorci ustvarjajo navdušenje potrošnikov in povečujejo prodajo, ustvarjajo dobro ime med trgovci in zagotavlja nagrado za zastopnike izdelkov.
  • Manj odvračanja pozornosti – delitev vzorcev v trgovinah, namesto na drugih prireditvah ali gverilskih lokacijah, pomeni manj konkurenčnosti pri pridobivanju pozornosti potrošnikov.
  • Sledenje prodaji – vzorci v trgovini vam omogočajo lažje sledenje prodaji. To vam zagotavlja bolj natančno poročilo o uspešnosti programa.

 

Slabosti:

  • Omejitev prometa – odvisno glede na lokacijo v sami trgovini, vendar je lahko promet mimoidočih nižji v primerjavi z drugimi dogodki ali lokacijami. Promet je pogosto bolj osredotočen na določene dneve in ure, zato je potrebno to predvideti pred načrtovanjem promocij.
  • Podpora trgovine – pomankanje podpore s strani trgovine je lahko ovira pri učinkovitosti akcije in zato je program vzorcev težje aktivirati.
  • Pomanjkanje nadzora – pomembno je, da imamo na zalogi dovolj izdelkov za potrošnike in možnost prilagoditve trgovca vašim zahtevam. Oprema je pogosto poslana in shranjena na maloprodajnem mestu in je nato prepuščena osebju v trgovini za pravilno izvajanje.
  • Omejitve pri aktivaciji– aktivnosti promocij so lahko omejene znotraj ali pred lokacijo maloprodajnega mesta. Na primer: glasen zvok morda ne bo ugoden za nakupovalno okolje.
  • Prostorske omejitve – prostor na maloprodajnem mestu je pomemben, saj lahko omejuje velikost vaše promocije. Primer: parkirišče je rezervirano za potrošnike in se zelo razlikuje od posamezne trgovine in s tem tudi potencialno omejujejo velikost materialov za vašo promocijo.

Vir: www.promomagazine.com

 

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.