Pozitivna tržna prizadevanja in rezultati so potrošnikom spremenili odnos do nakupovanja, ko gre za nakupovanje v primerjavi s spletnim ali klasičnim nakupovanjem.
Glede na raziskavo Nielsen, so spletno nakupovanje potrošniki ocenili kot ‘najlažji’ v 68 % primerih. Glede na najlažje nakupovanje, je nakupovanje prek mobilnikov prejelo 27 % pozitivnih odgovorov in le 20 % pri klasičnem nakupovanju v trgovinah.
Spletno nakupovanje je tudi doseglo največji rezultat pri ocenjevanju ‘najbolj primernejšega nakupovanja’, kar 68 %, kot tudi pri ‘splošno priljubljenem nakupovanju’ z 59 % pozitivnimi odgovori.
Tudi klasična trgovina si je priborila največ točk – pri nakupovanju stvari v trgovinah za gradbeni material. 69 % jih je navedlo klasično trgovino kot najbolj zanesljivo in 77 % jih je navedlo kot najbolj varno obliko pri tovrstnem nakupovanju.
Vir: www.mediapost.com