Prihajajoči medijski trendi (DMA 2010)

Pojav novih kanalov in digitalnih naprav je naredil trženjsko okolje bolj zapleteno in razburljivo. Zaradi hitrega napredka na področju socialnega, mobilnega in digitalnega marketinga, skupaj z napredno analitiko in zmogljivosti ciljnega trženja, smo bližje trženju »ena-na-ena«, kot kadarkoli prej.

Vsi vidiki poslovanja so prežeti s socialnimi in množičnimi mediji, ki se nagibajo k razvoju nove generacije ponudb, katere današnji kupci iščejo.

Glede na napredovanje tehnologije pametnih telefonov je mogoče predvideti, da bo dejansko vsaka oseba v Ameriki in drugih razvitih državah imela cenovno ugoden dostop do mobilnih računalnikov, ki jih bodo imeli v rokah 24 ur na dan. To bo marsikaj spremenilo, saj bodo imeli v vsakem trenutku na voljo informacije prek interneta in sposobnost prilagajanja jezika, časovnega pasu, kot tudi dostop do vseh socialnih omrežij in celo GPS lociranje.

Napredek v tehnologiji mobilne telefonije bo prinesel velike spremembe na področju trženja, poslovanja ali celo sprememb naše družbe.

Prihajajo res razburljivi časi za tržnike, zato prisluhnite 7 svetovnim smernicam v direktnem marketingu, ki jih bodo strnili slovenski udeleženci največje svetovne konference DMA.

Vir:  www.thinkconversation.com


Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.