[:sl]Storitev Minusiraj: zadovoljna uporabnik in oglaševalec[:]

[:sl]V Evropski uniji vsaj 36 odstotkov podjetij uporablja mobilno oglaševanje,skupni izdatki za mobilno oglaševanje pa bodo do leta 2011 znašali samo v ZDA 13,5 milijard USD.

[:][:sl]

Družba Sinhro, ki je bil tudi razstavljavec na sejmu ProMarket, v sodelovanju s Si.mobilom predstavlja novo storitev Minusiraj, ki naročnikom tega mobilnega operaterja omogoča možnost znižanja mesečnega računa s prejemanjem oglasnih sporočil. Vklop storitve je možen na www.mooble.si/minusiraj. Družba Sinhro je na slovenskem trgu s storitvijo Mooble – oglaševanje na mobilnih telefonih prisotna že dobro leto dni, storitev Minusiraj pa pomeni še nadgradnjo obstoječe ponudbe – tako za uporabnika kot oglaševalca.

Novost na oglaševalskem trgu

Storitev Minusiraj odpira novo poglavje na oglaševalskem trgu. Oglaševalcem bo Sinhro lahko ponudil dostop do velikega števila prejemnikov oglasnih sporočil (tekstovna, slikovna, video sporočila, dvosmerna komunikacija…), Si.mobilovi naročniki in hkrati uporabniki storitve Minusiraj pa bodo na ta način nižali svoje mesečne račune za mobilno telefonijo.

Oglaševalci bodo lahko še naprej učinkovito nagovarjali svojo ciljno publiko in jim direktno na mobilni telefon poslali oglasno sporočilo (SMS/MMS/wap push), kupon za popust, vabilo, darilo…

Slovenski trg je že ves čas v koraku s časom na polju mobilne telefonije, z novo storitvijo Minusiraj pa ne zaostaja več za razvitejšimi trgi niti na polju oglaševanja na mobilnih telefonih.

V Evropski uniji 36 odstotkov podjetij uporablja mobilno oglaševanje

Mobilni telefon uporablja vsaj trikrat več uporabnikov kot računalnik. Mednarodno združenje mobilne telefonije GSMA je nedavno podalo podatke, da se po svetu povezuje vsaj štiri milijarde telefonov in drugih naprav v mobilna omrežja. Po raziskavi RIS 2006 o uporabi mobilne telefonije v Sloveniji 21 odstotkov uporabnikov mobilnih telefonov redno uporablja tudi mobilni splet, kar predstavlja več kot 270.000 uporabnikov. Po svetu uporablja mobilni internet že okoli 100 milijonov ljudi. V Evropski uniji vsaj 36 odstotkov podjetij uporablja mobilno oglaševanje (vir: ScienceDirect), skupni izdatki za mobilno oglaševanje pa bodo po napovedih eMarketerja do leta 2011 znašali samo v ZDA 13,5 milijard USD.  To predstavlja več kot 800-odstotno rast glede na podatke, da je bilo v letu 2006 za to namenjenih le 1,5 milijarde USD.[:]

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.