Študija primera: THAI Airways International ob 50. obletnici pridobil 1,5 milijonov prikazov na družabnem omrežju

Tajski letalski prevoznik Airways International je lani praznoval 50. obletnico obstoja. Ob tem dogodku so iskali rešitev, ki bi jim zagotovila izboljšanje elektronske komunikacije z njihovimi potencialnimi potniki v Avstraliji.

Stanje

Njihova baza obsega več kot 100.000 avstralskih potnikov in se neprestano še povečuje, saj imajo tedensko 46 letov med Bangkokom in Avstralijo. Da bi v celoti uresničili poslovni potencial so iskali rešitev, s katero bi izpeljali pravočasne, ustrezne in večkanalne oglaševalske kampanje in si tako še povečali bazo strank.

»Delo v tako dinamičnem sektorju, kot so potovanja, beležijo drastične spremembe v navadah kupcev in komunikaciji. Zato je zelo pomembno, da imamo ustrezna orodja, ki nam pomagajo pri komunikaciji z našimi strankami«, je povedal Korakot Chatasingha, generalni direktor za Avstralijo. »Z novimi relacijami se odpirajo tudi priložnosti za večanje avstralskih potnikov, zato moramo vzpostaviti jasno večkanalno sporazumevanje.«


Rešitev

THAI je izbral programsko rešitev Silverpop Engage, ki vključuje email komunikacije, raziskave, spletne strani in SMS komunikacijo. Po vzpostavitvi so se osredotočili na čiščenje obstoječe baze, da so lahko začeli naslavljati bolj relevantne stranke. S ciljem, da izboljšajo kvaliteto kontaktov v obstoječi bazi, jim je Silverpop pomagal posodobiti obstoječo s kontakti in jo dopolniti z demografskimi podatki.

THAI je zasnoval večkanalno akcijo z uporabo Silverpop elektronske komunikacije, ciljne spletne strani in možnosti posredovanja informacij prek socialnih omrežij. Preko elektronske pošte so povabili naslovnike, da osvežijo in dopolnijo svoje kontaktne podatke preko spletnega obrazca, s tem pa sodelujejo v nagradni igri za potovanje v izbrano evropsko mesto, za dve osebi.
S tem pristopom so razvili posebno predlogo za elektronsko naslavljanje strank po segmentih, katere lahko obveščajo o promocijskih cenah letalskih letov, novimi destinacijami in relacijami.

Rezultati

Program ob 50. obletnici je dokazal, da bo elektronska pošta s ponudbami prinesla pozitivne rezultate. Elektronsko pošto je odprlo 61% prejemnikov, od njih je 1 od 5 kontaktov posodobil in dopolnil svoje podatke. S tem so pridobili več podrobnosti o strankah in njihovih interesih. Povezava do socialnih omrežji preko elektronske pošte, je prinesla več kot 1,5 milijonov prikazov na Facebooku in s tem na tisoče novih kontaktov, ki so se prijavili v THAI e-obveščanje.

THAI ima trenutno zelo ciljno usmerjenje in podrobne podatke kot kdajkoli prej. V povprečju njihovo e-pošto odpre 40% prejemnikov, kar je precejšnje povečanje glede na Avstralski industrijski standard med 16% in 24%.

Vir: www.silverpop.com

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.