TOP 5 razlogov zakaj potrošniki ne kupujejo vaših izdelkov

Ste se že kdaj spraševali, zakaj potrošniki ne kupujejo vaših izdelkov ali uporabljajo vaših storitev, čeprav uporabljate marketinške prijeme in oglašujete?

Nakupni proces potrošnikov zahteva določene korake in dejavnike za odločitev o nakupu določenega izdelku ter razlogu zakaj bi ga želeli imeti. Če ne upoštevate njihovih zahtev pri vašem tržnem komuniciranju je to verjeten razlog, da ne kupijo vaših izdelkov/storitev.

Kot potrošnike nas ne prepriča le cena, ampak dajemo poudarek prednostim izdelka in »kaj lahko storite za nas«. To sta glavna razloga za nakup.

Uporabite seznam top 5 razlogov, zakaj kupci ne kupujejo in ga uporabite za oceno vaših marketinških sporočil:

  • Ne poznajo vašega izdelka
    Potrošniki ne morajo kupiti izdelke, če za njih niti ne vedo. Če oglašujete in potrošniki, še vedno ne poznajo vašega izdelka je čas, da ocenite ali ciljate na pravo ciljno publiko? Ali vaša sporočilo dosežejo tiste, ki bi jih zanimal vaš izdelek? Rešitev ni vedno, da oglašujete več, ampak je morda problem v tem kje oglašuejte in kakšne načine uporabljate.

  • Ne razumejo koristi vaših izdelkov
    Potrošniki ne kupujejo izdelkov samo zaradi cene, ampak na osnovi koristi, ki jih izdelek prinaša. Če bi vprašali vaše kupce kakšne so koristi vašega izdelka, ali bi vedeli? Vaša sporočila se morajo osredotočiti na koristi izdelka, da bi v potrošnikih zbudili zanimanje za nakup. Ustvarite seznam treh najboljših koristi vašega izdelka in jih uporabite pri tržnem komuniciranju.

  • Ne zaznajo opazne vrednosti izdelka
    Potrošniki ne bodo kupili izdelkov, pri katerih imajo občutek, da nimajo vrednosti. Uporabite lahko koristi vašega izdelka za ustvarjanje zaznane vrednosti, ki vam bo pomagala pri večji prodaji. Zaznano vrednost morate ustvariti že pri vašem tržnem komuniciranju.

  • Ne vidijo, kako vaš izdelek ustreza njihovim potrebam
    Govorili so že o koristi in zaznani vrednosti, ostale so nam še potrebe. Ali potrošniki vedo, kako vaš izdelek ustreza njihovim potrebam? Ali jim nudite rešitev za lažji vsakdan, prihranite čas, se bodo bolje počutili? Morate jim povedati zakaj potrebujejo izdelek in ne dovolite, da sami ugibajo ali jim poveste šele ko vas vprašajo.

  • Vaš izdelek ni dostopen
    Potrošniki ne morejo kupiti nekaj, kar jim ni na voljo. Če so že slišali za vaš izdelek, vendar pa jim ni dostopen, pozabite. Potrošniki želijo enostavnost nakupa in uporabe vašega izdelka. Kako je lahko vaš izdelek dostopnejši? Ali ga ponujate na različnih lokacijah? Morda ga je možno kupiti preko spleta. Ocenite dostopnost vašega izdelka in videli boste, če morate narediti spremembe.



Vir: www.marketing.about.com
Vir slike: www.briansolis.com

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.