Učinkovitost direktnega trženja v trenutnih razmerah + 100 % garancija za odličen ROI*

Ali veste kaj pridobite za vložen € pri direktnem trženju? V trenutnih razmerah je nedvomno najbolj pomembno, da trženje spodbuja odziv vaših strank in prodajo. V vsako marketinško akcijo ste vložili čas in denar. In če vas vaše marketinške akcije ne delajo vsak dan bogatejšega, je z njimi nekaj narobe. Odkrijte torej tisto, kar loči dobro marketinško akcijo z uporabo direktnega trženja, od slabe.

“Take away ideje” za izboljšanje učinkovitosti trženja boste dobili iz prve roke vplivnega strokovnjaka direktnega marketinga Andya Owena iz Velike Britanije. Na popoldanskem delu seminarja DDM14 pa bodo predstavljeni štirje primeri uspešnih akcij iz domačega trga:

  • Direktna pošta kot sestavni del multichannel prodaje? Mladinska knjiga Založba
  •  Posledice (ne)učinkovitih akcij direktnega trženja, Dima center
  • Telemarketing – obvezen follow up direktne pošte, Verus
  • Načini za zagotovljen doseg ciljne skupine, Pošta Slovenije

Če ste se pripravljeni naučiti kaj novega in takoj uporabnega, potem je seminar Dan direktnega marketinga 14 prava stvar za vas. Saj boste dobili nekaj res posebnih nasvetov, trendov in dobre prakse, ki jih boste lahko takoj uporabili pri svojem trženju.

Vir: www.zdms.org/ddm14/


** Return on Investment – donosnost sredstev vloženih v trženje

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.