Upravljanje prodaje in trženja za večje učinke

Temeljni cilj marketinga, še zlasti pa direktnega marketinga, je podpora in povečanje prodaje, na kar pa se v praksi pogosto pozabi. Kako lahko torej pripravite vaše podjetje do tega, da na zahtevnem trgu preprosto in z manj sredstvi dosežemo večji obseg?

Johan van Genechten iz Belgije, ima bogate izkušnje s področij upravljanja odnosov z naročniki. Svetuje pri vzpostavljanju novih podjetij, kjer namenja večji poudarek prodaji, trženju in strankam.

Na drugem kongresnem dnevu ProMarket bo predstavil:

* upravljanje postopkov v prodaji in trženju ter merjenje pravih stvari
* usklajevanje trženja in prodaje
* pristope na področju neposrednega trženja prek različnih kanalov
* socialne medije, ki predstavljajo lahko priložnosti ali grožnje
* nekaj uspešnih primerov iz prakse

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.